کد خبر : 1822525 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 15:05 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌شمس اعلام کرد؛

آمادگی صنعت‌نفت برای حضور بانوان در بازی‌های خانگی

مدیرعامل صنعت نفت آبادان از آمادگی این باشگاه برای پذیرش ۱۰۰ درصدی هواداران و حتی بانوان در دیدارهای خانگی خبر داد.

آمادگی صنعت‌نفت برای حضور بانوان در بازی‌های خانگی

به گزارش "ورزش سه"، جهانگیر کی‌شمس، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی و نزدیک شدن به خداوند است و امیدوارم طاعات و عبادات همه عزیزان مورد قبول درگاه احدیت قرار گرفته باشد.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان که همواره از توجه و نگاه ویژه‌اش به آکادمی و پرورش بازیکنان در تیم‌های پایه سخن می‌گفت با اشاره به صعود تیم امید به لیگ برتر اظهار داشت: این موفقیت نتیجه همدلی و یک کار گروهی است و خوشحالم که توانستیم دل هواداران عزیزمان را با این صعود شاد کنیم.
کی‌شمس ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های اصولی و تلاش‌هایی که در این زمینه درحال انجام است امیدوارم سایر تیم‌های رده‌های سنی باشگاه نیز بتوانند موفقیت‌های مشابهی را به‌دست آورند.
مدیرعامل طلایی‌پوشان دیار اروند افزود: قدرمسلم موفقیت اصلی در بخش آکادمی شناسایی و پرورش بازیکنان مستعد و تزریق آن‌ها به سطح اول فوتبال کشور و حتی جهان می‌باشد که ما نشان دادیم در این بخش همواره پیشرو بوده‌ایم و اهالی فوتبال می‌توانند در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از ستاره‌های جدید فوتبال ایران به‌وسیله این باشگاه باشند.
جهانگیر کی‌شمس با اشاره به شروع هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر گفت: ما قرار بود که امروز با شهرخودرو بازی کنیم که متأسفانه به دلیل گرد و خاک و وضعیت نامناسب جوی پرواز تیم لغو و این دیدار با ۲۴ ساعت تأخیر، روز چهارشنبه انجام می‌شود و نایب‌الزیاره همه هواداران در مشهد مقدس هستیم و در هفته بیست و ششم در ۱۹ اردیبهشت در آبادان پذیرای فولاد خوزستان هستیم.
وی ادامه داد: طی هفته گذشته در نامه‌ای خطاب به سازمان لیگ و معاون محترم استاندار خوزستان و فرماندار ویژه شهرستان آبادان اعلام کردیم که تمام الزامات و زیرساخت‌های لازم برای حضور هواداران در ورزشگاه تختی آبادان مهیا است و از آمادگی کامل برای حضور ۱۰۰ درصدی هواداران و حتی درصورت تأیید نهادهای ذی‌صلاح امکان پذیرایی از بانوان محترم در دیدارهای خانگی برخورداریم و منتظر اعلام نظر آن‌ها هستیم.
کی‌شمس افزود: همه شرایط را برای بازگشت هواداران بعد از حدود ۲ سال دوری از ورزشگاه فراهم کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم میزبانی خوبی از آنان انجام دهیم.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با رد شایعه‌ای مبنی بر عدم مذاکره با علیرضا منصوریان برای سرمربی گری طلایی‌پوشان در لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ گفت: این شایعه از آن دست شایعات عجیب و غریب فوتبال ایران است که فقط با هدف ضربه زدن به باشگاه صنعت نفت منتشر می‌شود ضمن اینکه بنده و سایر اعضای هیئت مدیره از عملکرد آقای منصوریان در همه زمینه‌ها رضایت داریم.
کی‌شمس ادامه داد: باید توجه کنیم که منصوریان با بضاعتی که در اختیار داشت نتایج خوبی به‌دست آورده و همچنین در روزهای سخت نیز درکنار باشگاه بود و برای برطرف کردن مشکلات تلاش‌های بسیاری انجام داد.
وی افزود: انتخاب سرمربی یک تصمیم جمعی از سوی اعضای هیئت مدیره است و نه تصمیم یک یا دو نفر از اعضا آن و ان‌شاءالله در فرصتی مناسب هم با آقای منصوریان جلسه‌ای خواهیم داشت و طرفین شرایط را برای ادامه همکاری در چهارچوب امکانات باشگاه در فصل آینده را بررسی می‌کنند.

دیدگاه‌ها