کد خبر : 1822588 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 00:30 | 3.6K بازدید | 7 دیدگاه

علائم حیاتی در تیم سرآسیایی؛

فجرسپاسی پس از ۵ هفته گل زد

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز پس از ۵ هفته بالاخره موفق به گلزنی شد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز که با تغییر کادرفنی خود به‌طور مشخص سبک فوتبال خود را تغییر داده در حالی امروز تن به شکست بیرون از خانه داد که اگر قدری خوش شانس بود می‌توانست حداقل با تک امتیاز رفسنجان را ترک کند.

این تیم که آخرین بار در هفته بیستم لیگ‌برتر مقابل پیکان تهران در واپسین ثانیه‌های بازی گل مساوی را برای فرار از باخت خانگی زده بود، پس از ۵ هفته بالاخره موفق به گلزنی شد و جالب اینکه گل اول بازی را در خانه حریف خود به ثمر رساند.

1710634


مجتبی سرآسیایی که کار فوق‌العاده سختی را بر عهده گرفته امروز در کنفرانس خبری از بازیکنانش تمجید کرد چراکه با وجود قبول شکست، نشانه‌های علائم حیاتی برای بقا را در تیمش دید. آنها با روحیه برتری جویی موفق به زدن گل اول بازی شدند و پس از ۹اسفند ماه بالاخره دروازه حریف خود را گشودند. آن‌ها همچنین در حالی گل دوم را دریافت کردند که به‌خاطر مصدومیت وکیا با یک بازیکن کمتر نتوانستند جلوی دفاع خود را پوشش دهند.

قطع به یقین بازی رو در رو تیم‌های فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان در روز دوشنبه هفته آینده در شیراز ارزش و اهمیت فوق‌العاده‌ای برای کاکوها دارد و مجتبی سرآسیایی به امتیازات آن امیدواری زیادی دارد.

دیدگاه‌ها