کد خبر : 1822606 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 03:14 | 41.9K بازدید | 8 دیدگاه

کلوپ: به بچه‌ها گفتم بازی‌مان کجاست؟

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی 3-2 لیورپول در دیدار امشب، تایید کرد شاگردانش در نیمه اول کاملا از بازی خارج بودند.

کلوپ: به بچه‌ها گفتم بازی‌مان کجاست؟

به گزارش "ورزش سه"، لیورپولی ها که در دیدار رفت 2-0 ویارئال را شکست داده بودند، امشب در نیمه اول دیدار برگشت دو بار دروازه شان را باز شده دیدند تا خطر حذف را احساس کنند اما توانستند در نیمه دوم به سه گل برسند و راهی دیدار فینال شوند.
کلوپ در پایان بازی تایید کرد که تیمش نتوانست در نیمه اول بازی همیشگی اش را ارائه بدهد.
او به خبرنگاران گفت:" با احترام به ویارئال، تیم شان، ورزشگاه، مربی‌شان...بازی ای که آنها انجام دادند و فشاری که به ما وارد کردند، باورنکردنی بود. 
ما در نیمه اول نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم. به بچه ها گفتم که ریتم بازی ما کجاست؟ آنها فاقد این بودند.
ما باید بازی مان را شروع می کردیم. ناگهان خطوط آنها را شکستیم، نیم فضاها را پیدا کردیم و آزادتر و منعطف تر شدیم، نه اینکه ثابت در پست های مان بمانیم. ناگهان در بازی بودیم و گل زدیم و این نتیجه را رقم زدیم."

1710691

حریف لیورپول در دیدار فینال را دیدار فردا شب منچسترسیتی-رئال مشخص خواهد کرد و کلوپ برای اینکه مجبور به پاسخ دادن به این سوال نشود که ترجیح می دهد با چه تیمی روبرو شود، به میان سوال خبرنگار پرید و گفت:" بله، من بازی را تماشا خواهم کرد. البته! هر تیمی که باشد، دیدار فوق العاده ای می شود.
برایم فرقی ندارد این باشد یا آن. هر تیمی که فردا شب ببرد، فوق العاده می شود و شایسته حضور در فینال خواهد بود و با آنها در پاریس روبرو خواهیم شد."
 

دیدگاه‌ها