کد خبر : 1822614 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 11:00 | 17.4K بازدید | 15 دیدگاه

کلوپ: بازی با ویارئال شبیه پیروزی برابر بارسا بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد تیمش در دیدار برابر ویارئال ابراز رضایت کرد.

کلوپ: بازی با ویارئال شبیه پیروزی برابر بارسا بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف ویارئال رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این تیم در حالی موفق به کسب این نتیجه شد که در نیمه اول با دو گل از حریف عقب افتاده بود اما شرایط در نیمه دوم برای آنها تغییر کرد و حالا این تیم به عنوان اولین تیم صعودکننده به فینال لیگ قهرمانان در انتظار مشخص شدن حریفش در این دیدار از بین رئال مادرید و منچسترسیتی است. 
کلوپ پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«من بسیار خوشحال هستم. احساسم طوری است که انگار در 20 سال اخیر برای اولین بار به فینال رسیده‌ام. این بهترین رقابت دنیاست و من واقعا دوستش دارم. کاری که ویارئال در اینجا با حمایت همه جانبه هوادارانش انجام داد، بسیار دوست داشتم.»

 

1710689


او با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت:«شرایط بازی در نیمه اول عجیب بود، وقتی ما برای اولین بار توانستیم از خطوط آنها عبور کنیم و به فضاهای ایجاد شده دسترسی داشته باشیم، من می‌دانستم که ما شانس پیروزی داریم. دوست ندارم مقایسه کنم اما این بازی شبیه به پیروزی ما برابر بارسلونا بود.»
این مربی آلمانی درباره اتفاقاتی که بین دو نیمه در رختکن رخ داد اضافه کرد:« من بین دو نیمه به آنها چه گفتم؟ گفتم بهتر از نیمه اول بازی کنید! ما باید آرامش خودمان را حفظ می‌کردیم. حالا دیگر چه حرفی برای گفتن باقی مانده است؟ تنها شانس پیروز شدن در یک دیدار فینال این است که بتوانید در آن حضور پیدا کنید. ما بازی‌های زیادی انجام دادیم، در سه رقابت حضور داریم و هنوز چیزی تمام نشده است. رسیدن به سه فینال سخت است اما ما این کار را عملی کردیم.»

کلوپ درباره نمایش درخشان ویارئال در نیمه اول گفت:« آنها بازی را بسیار خوب آغاز کردند و نیمه اول مشخصا برای ما بسیار دشوار بود. ما نتوانستیم بازی‌سازی درستی انجام دهیم، در فضاهای درستی بازی نکردیم و روی به استفاده از توپ‌های بلند آوردیم. توانستیم کمی خطر ایجاد کنیم اما به هیچ وجه کافی نبود. بنابراین در نیمه دوم سعی کردیم این روند را تغییر دهیم.»
او با تمجید از عملکرد بازیکنانش اضافه کرد:« تلاش این بازیکنان باعث شد که امشب برای ما بسیار بسیار خاص باشد. ما تنها پس از دو دقیقه با یک گل عقب افتاده بودیم اما با بازی‌ای که بازیکنان ما ارائه کردند، امروز برای ما بسیار خاص شد. امشب یک شب بزرگ اروپایی دیگر برای ما بود.»

دیدگاه‌ها