کد خبر : 1822609 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 04:44 | 44.4K بازدید | 14 دیدگاه

دوست دارم در فینال با رئال بازی کنیم

صلاح: بیا امسال لیگ قهرمانان را ببریم

محمد صلاح امیدوار است فینال لیورپول مقابل رئال برگزار شود، تیمی که او خاطره به خصوصی از نبرد با آن دارد.

صلاح: بیا امسال لیگ قهرمانان را ببریم

به گزارش "ورزش سه" محمد صلاح بعد از اتمام پیروزی‌بخش لیورپول مقابل ویارئال، مقابل خبرنگار بی تی اسپورت حاضر شد و به سوالات او پاسخ داد؛ او گفت: «حضور در فینال فوق‌العاده است، سومین‌بار در پنج‌سال. این باورنکردنی است. همه از درون به شدت خوشحالیم و این را جشن خواهیم گرفت البته ما یک بازی سخت مقابل تاتنهام پیش رو داریم و بنابراین باید روی آن موضوع هم تمرکز کنیم. فردا روز جدیدی است و ما این پیروزی را فراموش خواهیم کرد.»

صلاح در ادامه گفت: «در نیمه اول به ما سخت گذشت اما ما به رختکن رفتیم و سرمربی با ما صحبت کرد، کاراکتر و شخصیت زیادی در رختکن تیم ما وجود دارد؛ ما تیمی در بالاترین سطح هستیم و به همین دلیل است که می‌توانیم باخت 2-0 نیمه اول را به پیروزی 2-3 تبدیل کنیم.»

محمد صلاح در پاسخ به سوال خبرنگار درباره حضور لیورپول در فینال همه جام‌ها گفت: «ما برای همه چیز می‌جنگیم؛ یک جام را به دست آورده‌ایم و اکنون در یک فینال دیگر هستیم. در لیگ برتر به جنگیدن ادامه خواهیم داد و نگاه‌مان متوجه فینال جام حذفی هم هست. تمرکز می‌کنیم و سخت تمرین داریم. شخصاً سعی می‌کنم بهترین ریکاوری را داشته باشم. می‌دانم چه می‌خواهم و امیدوارم آن‌چیزی که دوست دارم را به دست بیاورم.»

1705658

سوال بعدی درباره عناوین فردی صلاح بود و این‌که او تا کجا می‌خواهد پیش برود؛ ستاره مصری گفت: «من همیشه قبل از فصل با خودم به نتیجه می‌رسم که چه چیزی را به صورت فردی و چه چیزی را برای تیم می‌خواهم. این را برای اولین‌بار می‌گویم؛ درست است که 30 گل و 15 پاس‌گل داده‌ام اما در اول فصل به خودم می‌گویم باید 40 گل بزنی و شاید 15 پاس‌گل بدهی. من 15 پاس‌گلم را داده‌ام و حالا باید تمرکزم را بیشتر روی گلزنی بگذارم!»

صلاح درباره ادامه موفقیت‌های لیورپول در این فصل هم گفت: «چهارگانه حالا هدف ماست؛ شاید در ابتدای فصل چنین تصوری نداشتیم، من همیشه صادق هستم و صادقانه باید بگویم که بیشتر تمرکز ما روی لیگ قهرمانان و لیگ جزیره است اما حالا چرا که نه، بعد از بردن سیتی در نیمه نهایی جام حذفی، من به قهرمانی هم فکر می‌کنم. بعد از صعود از مسابقات دور اول هم همیشه این فکر را هم کرده‌ام که بیا امسال لیگ قهرمانان را ببریم.»

محمد صلاح در پایان درباره حریف ایده‌آل لیورپول در فینال هم گفت: «من دوست دارم با رئال بازی کنم، سیتی واقعا حریف خیلی دشواری است.»

دیدگاه‌ها