کد خبر : 1822618 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 11:16 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

شهر خودرو؛ آیا از قعر جدول جدا می شود؟

در یکی از بازی های حساس هفته‌ی بیست و پنجم لیگ برتر امروز در استادیوم ثامن شهر خودرو میزبان صنعت نفت آبادان است.

شهر خودرو؛ آیا از قعر جدول جدا می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، پيش‌بينی می شود این بازی به یکی از مسابقات زیبای هفته بیست و پنجم تبدیل شود؛ جدال قبلی شاگردان داوود سید عباسی در برابر گل گهر 6 گل بهمراه داشت که سهم هر تیم 3 گل بود. شهر خودرو برای ماندن در جدول بازی ها تقلا می کند و همین حریف را هم به ارایه بازی تهاجمی تحریک می کند. با سوت شروع داور در این بازی هم بی شک شاگردان داوود سید عباسی در پی نزدیک شدن به دروازه حریف و زدن گل خواهند بود و طبیعی است در این جدال تیم صنعت نفت آبادان هم برای ارایه بازی تهاجمی و رسیدن به کسب سه امتیاز تلاش کند.

شهر خودرو که دست کم در بازی با گل گهر ثابت کرد برای ماندن تیم شایسته ای است، در صورت پیروزی در بازی با صنعت نفت برای اولین بار در فصل جاری و یا بهتر است بگوییم بعد از هفته های متمادی از فجر سپاسی پیش می افتد و این یعنی رها کردن قعر جدول و یک گام نزدیک شدن به ماندن در جدول بازی ها. در این صورت شهر خودرو 17 امتیازی می شود و فجر سپاسی 16 امتیازی باقی مانده و به یک امتیازی نفت مسجد سلیمان می رسد. با این حساب شاید یکی از مهمترین بازی های پیش روی شهر خودرو دیدار امروز با صنعت نفت آبادان باشد، بطوریکه می توان از آن به عنوان بازی 6 امتیازی یاد کرد.

در بازی گذشته و بعد از تساوی 3-3 شهر خودرو در برابر گل گهر در سیرجان داوود سید عباسی توان بلند شدن نداشت؛ به این خاطر که تیم او برد 3-1 را با تساوی 3-3 عوض کرد و این بدین معنی است شهر خودرو برای امتیاز گیری تنها نباید به دنبال ارایه بازی تهاجمی باشد، بلکه باید بتواند بعد از رسیدن به هدف در جریان بازی خوب دفاع کند تا نتیجه را حفظ کند؛ حفظ نتیجه در برابر صنعت نفت هم کار سختی خواهد بود به این خاطر که تیم علیرضا منصوریان هم برای پیروزی تلاش می کند و از همه مهمتر اینکه دوست ندارد نیمه ی بالای جدول را از دست بدهد.

 

1710704

دیدگاه‌ها