کد خبر : 1822619 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 11:42 | 16.8K بازدید | 10 دیدگاه

امری: قدرت مقابله با تیمی مثل لیورپول را نداشتیم

اونای امری، سرمربی ویارئال، معتقد است تیمش در نیمه دوم انرژی لازم برای مقابله با لیورپول را نداشته است.

امری: قدرت مقابله با تیمی مثل لیورپول را نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها موفق شدند دو گل خورده در بازی رفت را در نیمه اول این دیدار در ورزشگاه خانگی خودشان جبران کنند اما شرایط در نیمه دوم تغییر کرد و این شاگردان یورگن کلوپ بودند که موفق شدند با به ثمر رساندن سه گل راهی دیدار فینال شوند. 
امری پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«امروز ما به چیزی بیشتر از آنچه ارائه کردیم نیاز داشتیم. ما با قدرت دفاع کردیم اما نباید اجازه جایگیری در خط دفاعی را به آنها می‌دادیم. توانستیم به گل برسیم و یک پنالتی برای ما گرفته نشد. نیمه اول ما را امیدوار کرد اما در نیمه دوم قدرتمان را از دست دادیم.»

 

1710706


این مربی اسپانیایی با اشاره به افت بازیکنانش در نیمه دوم این بازی اظهار داشت:«ما دیگر نتوانستیم عملکرد قبل را تکرار کنیم. باید بیشتر مالکیت توپ را حفظ می‌کردیم اما گل آنها باعث شد که فشار روانی زیادی روی ما وارد شود. انرژی ما در نیمه دوم به پایان رسید و قدرت مقابله با تیمی مثل لیورپول را نداشتیم.»
سرمربی ویارئال درباره تاثیر مصدومیت جرارد مورنو اضافه کرد:« این موضوع مهمی بود. ما امروز با خودمان گفتیم که می‌خواهیم در فینال بازی کنیم اما بدون دانژوما و جرارد خلا احساسی بسیاری داشتیم. ما همه چیز را در نیمه دوم از دست دادیم.»
او با اشاره به درخشش لوئیز دیاز ادامه داد:«ما سعی کردیم دیاز را محدود کنیم اما در این کار موفق نبودیم. وقتی بازی 2-2 بود، نتوانستیم به خوبی این کار را انجام دهیم. من نمی‌خواهم مدام به درخشش نیمه اول اشاره کنم. چهار نیمه بازی کردیم و ما فقط در یک نیمه بهتر بودیم. می‌خواستیم بهتر از این ظاهر شویم و حالا باید به این روند ادامه دهیم چون نتوانستیم این درخشش را 90 دقیقه حفظ کنیم اما می‌دانیم که هواداران از این بازی لذت بردند.»

دیدگاه‌ها