کد خبر : 1822667 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 17:50 | 10.4K بازدید | 10 دیدگاه

اندرو رابرتسون:

هدف لیورپول کسب هفتمین قهرمانی در اروپاست

اندرو رابرتسون، مدافع کناری لیورپول تاکید کرد هدف این تیم فتح هفتمین قهرمانی در اروپا خواهد بود.

هدف لیورپول کسب هفتمین قهرمانی در اروپاست

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول را فوق العاده آغاز کرده و تا پایان نیمه اول به برتری 2-0 دست یافت. اما لیورپول در نیمه دوم همه چیز را تغییر داد و در نهایت با نتیجه 2-3 پیروز شد تا صعودی مقتدرانه‌ای به فینال داشته باشد. اندرو رابرتسون، مدافع لیورپول به تمجید از عملکرد ویارئال پرداخته و مدعی شد حریف تمام انرژی خود را در نیمه اول خرج کرده است.

اندرو رابرتسون گفت: "یک قرعه فوق العاده سخت داشتیم و هنگام رویارویی با بازیکنان و هواداران این باشگاه، هرگز نباید صعود به دور بعدی را آسان تصور کنید. ویارئال همه توان خود را در نیمه اول گذاشت، اما ما در بین نیمه آرامش خود را حفظ کردیم و باید هم این اتفاق رخ می‌داد. باید به خود یادآوری می‌کردیم که تازه فقط 2-2 شده و گل بعدی حیاتی خواهد بود. 

1710764

ما همیشه در مورد هواداران در استادیوم خانگی خود صحبت می‌کنیم، اما ویارئال نیز واقعا خوب بازی کرد و طرفداران این تیم نیز پشت سر بازیکنان حریف بودند. باید اعتراف کرد که ویارئال نمایش درخشانی داشت، اما ورود لوییس دیاز به ترکیب لیورپول در نیمه دوم همه چیز را تغییر داد.

اینکه موفق شده‌ایم در پنج فصل گذشته به سه به فینال لیگ قهرمانان برسیم اتفاقی فوق العاده و باورنکردنی است و بازیکنان و هواداران نباید این دستاورد را آسان و بدیهی بدانند. با کسب این پیروزی فصل باز هم برای لیورپول ادامه پیدا خواهد کرد. اما ما در دیدار فینال تلاش خواهیم کرد تا هفتمین قهرمانی اروپا در تاریخ را برای لیورپول به ارمغان بیاوریم.

دیدگاه‌ها