کد خبر : 1822720 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 22:25 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

عملکرد لستر فوق‌العاده است؛

مورینیو: راجرز لیورپول ضعیف‌تری در اختیار داشت

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم ابراز امیدواری کرد فردا شب همه چیز به نفع تیمش مقابل لستر رقم بخورد.

مورینیو: راجرز لیورپول ضعیف‌تری در اختیار داشت

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا بین جالوروسی و لستر در ورزشگاه کینگز پاور با نتیجه 1-1 به پایان رسید و فردا شب مسابقه برگشت هیجان انگیز در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد. ژوزه مورینیو پیش از این دیدار به تمجید از عملکرد برندان راجرز پرداخته و مدعی شد از کار او روی نیمکت لسترسیتی متعجب نشده است.

ژوزه مورینیو گفت: "وقتی هیچ شانسی برای دستیابی به اهداف خود در لیگ ندارید، تمرکز شما روی رقابت های اروپایی است. این تورنمنت برای لستر یک رقابت اروپایی نیست، بلکه برای آنها لیگ اروپا و راهی برای رسیدن به یک رقابت اروپایی در فصل آینده محسوب می شود. منطقی است که لستر به بازیکنان استراحت بدهد، اما ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم. 

1708349

ما این شانس را داریم که از طریق لیگ ایتالیا نیز به یک رقابت اروپایی برسیم. امیدوارم فردا مسائل روحی و عاطفی بتواند بازیکنانم را در وضعیت بسیار خوبی قرار داده و به تیم کمک کند تا در برابر لستر پیروز شود. شرایط در هر مسابقه یکسان است. من همیشه می خواهم بازی بعدی را ببرم و مسابقه فردا شب ما حتی فراتر از نیمه نهایی است، چون به شما حق حضور در فینال را می دهد.

عملکرد لستر پس از قهرمانی در لیگ برتر فوق العاده است و من به همه ارکان این باشگاه تبریک می گویم. برندان راجرز من را شگفت زده نمی کند، مردم فراموش می کنند که او در لیورپول با منابع و امکانات بسیار کمتری از آنچه اکنون این باشگاه در اختیار دارد، چه کرد. مردم روی لیگ اسکاتلند تمرکز نمی کنند، اما راجرز در آنجا نیز فوق العاده بوده است. لستر و راجرز خیلی خوب هستند، اما امیدوارم فردا شرایط برای ما خوب باشد، نه برای آنها.

غیبت هنریک مخیتاریان؟ ما بازیکن دیگری مثل او نداریم. تیم های بزرگ وجود دارند که در هر پست بازیکنان مشابهی دارند و می توانند به طور کامل از سیستم چرخشی استفاده کنند، اما ما بازیکن دیگری مثل مخیتاریان نداریم."

دیدگاه‌ها