کد خبر : 1822733 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 23:46 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

فیلیپ لام:

بایرن مونیخ در درازمدت نمی‌تواند چنین نتایجی بگیرد

فیلیپ لام، کاپیتان سابق بایرن مونیخ عملکرد این تیم در فصل جاری را مثبت توصیف کرد.

بایرن مونیخ در درازمدت نمی‌تواند چنین نتایجی بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، اولین فصل حضور یولیان ناگلزمان روی نیمکت بایرن مونیخ مانند فصول اخیر با تکرار قهرمانی در بوندس‌لیگا همراه شد، اما آنها خیلی زود در جام حذفی شکست را تجربه کرده و در لیگ قهرمانان با باخت مقابل ویارئال با این تورنمنت وداع کردند.  فیلیپ لام، ستاره سابق این باشگاه مدعی شد کسب عنوان قهرمانی اتفاقی خوب است، اما این نتایج در دراز مدت برای بایرن مونیخ چندان خوشایند نیست.

1210842

فیلیپ لام گفت: "به این فصل بایرن نمره B می‌دهم. وقتی قهرمان شده و یک عنوان به‌دست می‌آوری، یعنی شرایط کاملا خوب است. اما همه ما می‌دانیم که این نتیجه در دراز‌مدت برای تیمی مانند بایرن مونیخ کافی نیست، به خصوص اگر در دور دوم دی‌اف‌بی پوکال حذف شده باشید. ممکن است هر تیمی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف را تجربه کند، اما نه برابر تیم هفتم لیگ اسپانیا. اما این‌ها هیچ کدام اتفاق جدیدی نیست، همه این را می‌دانند و البته همه باشگاه بایرن مونیخ را شناخته و از اهداف و آرزوهای این تیم خبر دارند.

تمدید قرارداد مولر؟ از رخ دادن این اتفاق خوشحالم، چون توماس مولر بازیکن مهمی برای رختکن تیم و مهم‌تر از همه برای کل باشگاه به‌شمار می‌آید. در حقیقت توماس مولر نشان دهنده هر چیزی است که شما باید به‌عنوان بازیکن اف‌سی بایرن داشته باشید.

دیدگاه‌ها