کد خبر : 1822734 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 23:39 | 39.4K بازدید | 13 دیدگاه

امیدوارم کنار هواداران جشن قهرمانی بگیریم

نعمتی: دو امتیاز رقیب مستقیم ما را فدراسیون داد

هافبک تیم پرسپولیس از آمادگی‌اش برای بازگشت به میادین می‌گوید.

نعمتی: دو امتیاز رقیب مستقیم ما را فدراسیون داد

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی که امروز پس از مدت‌ها در فهرست پرسپولیس قرار داشت، در خصوص بازی گفت: به هواداران برد را تبریک می‌گویم. خیلی خوشحال شدم بعد از چند وقت آنها را دیدم و امیدوارم همیشه باشند و ما هم بردها را ادامه دهیم و آخر فصل یک جشنی را کنار هم بگیریم.

او در مورد اختلاف چهار امتیازی با استقلال عنوان کرد: ما باید بازی به بازی پیش برویم و خداراشکر این بازی را بردیم و امیدوارم برای بازی بعدی هم آماده شویم. اگر این 5 بازی را ببریم، می‌توانیم جام را به دست بیاوریم.

هافبک سرخ‌پوشان در مورد قانون گل زده در خانه حریف برای تعیین قهرمان اظهار داشت: من قانون بازی رودررو را نمی‌دانم. فکر کنم اگر برابر هم باشیم، ما دو امتیاز بیشتر هستیم چون فدراسیون دو امتیاز به آنها داده است.

او در مورد وضعیت فنی‌اش گفت: شرایط خودم خیلی خوب است، عالی که نه اما شرایطم خوب است. دو ماه و نیم از عملم گذشته و با تیم تمرین می‌کنم و اگر کادرفنی صلاح بدانند، بازی می‌کنم.

نعمتی در خصوص این سوال که آیا امروز می‌توانست بازی کند، پاسخ داد: بازی کردنم دست کادرفنی است و من از لحاظ آمادگی، آماده‌ام.

وی درباره زمان پایان قراردادش گفت: من موقعی که آمدم قراردادم را بستم، یک سال قرارداد داشتم و به آن یک سال دیگر اضافه شد. یعنی امسال خرداد قرارداد من تمام می‌شود.

هافبک راست پای پرسپولیس در مورد محل میزبانی بازی سپاهان عنوان کرد: امیدوارم جایی باشد که هم روی زمین بازی کنیم و هم تماشاگران بیایند.

سیامک نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی وجود دارد که کسی نخواهد با او هم اتاق شود، اظهار داشت: نمی‌دانم، این را نمی‌دانم.

دیدگاه‌ها