کد خبر : 1822877 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 18:24 | 45.8K بازدید | 6 دیدگاه

از خوش‌شانسی من بوده که کنار این تیم هستم؛

تمجید ویژه رحمتی از همبازی سابق خود در استقلال

سرمربی آلومینیوم اراک از دفاع راست باتجربه تیمش قدردانی ویژه در کنفرانس خبری بعد از بازی با نساجی داشت.

تمجید ویژه رحمتی از همبازی سابق خود در استقلال

به گزارش "ورزش سه" مهدی رحمتی که هنوز با آلومینیوم در لیگ برتر شکست نخورده، شب گذشته شاگردانش مقابل نساجی مازندران متوقف شدند تا روند موفق رحمتی در ایرالکو تداوم یابد؛ آن‌ها همراه با سرمربی جوان خود در جام حذفی هم شگفتی‌ساز شدند و با کنار زدن پرسپولیس به فینال جام حذفی رسیدند که البته در یک بازی جنجالی، جام قهرمانی نصیب اراکی‌ها نشد.

مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم که بعد از پذیرش سمت سرمربیگری این تیم برای اولین‌بار شب گذشته در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد، تعریف و تمجید ویژه‌ای از مدافع تیمش داشت و حضور در کنار تیم آلومینیوم را از خوش‌شانسی خود دانست.

1711167

رحمتی که در استقلال همبازی میلاد فخرالدینی بوده است، در تمجید از این بازیکن گفت: من دوست دارم همه چیز فوتبالی باشد و این مسئله برای من خیلی مهم است؛ فکر می‌کنم برخوردی در هجده قدم با آقای فخرالدینی بود که وقتی میلاد آمد آب بخورد پرسیدم با تو برخورد کرد و گفت نه آقا سید. واقعا آدم باید به داشتن چنین بازیکنی افتخار کند، چه بسا دیگران باشند می‌گویند خودتان را زمین بیندازید اما این بازیکن نشان می‌دهد که نانی که سر سفره زن و بچه اش می‌برد حلال است و من به داشتن این تیم افتخار می‌کنم.

وی افزود: شاید یکی از خوش شانسی های من باشد که خدا سرنوشت من را طوری رقم زد که به این مجموعه بیایم و کنار این مردان قرار بگیرم و بتوانیم این راه را خوب پیش برویم؛ واقعا کلمه مرد برازنده اینها است.

دیدگاه‌ها