کد خبر : 1822911 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 10:52 | 73.2K بازدید | 19 دیدگاه

تعارف عجیب بنزما به رودریگو: پنالتی را تو بزن!

کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، قصد داشت زمینه‌ساز هت‌تریک رودریگو در دیدار برابر منچسترسیتی شود.

تعارف عجیب بنزما به رودریگو: پنالتی را تو بزن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این پیروزی در حالی به دست آمد که رئالی‌ها بازی رفت را با نتیجه 3-4 در ورزشگاه اتحاد واگذار کرده بودند و در بازی برگشت نیز با یک گل از حریف عقب افتادند اما دو گل از رودریگو در دقایق 90 و 91 باعث شد که بازی به وقت اضافه کشیده شود. 
کریم بنزما در وقت اضافه اول موفق شد روی ضربه پنالتی اعلام شده به سود رئال مادرید این تیم را با دو گل اختلاف از حریف پیش بیاندازد و راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان کند. 

 

1711250


با این حال، تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که این بازیکن فرانسوی در ابتدا به رودریگو پیشنهاد داده که پشت این ضربه پنالتی قرار گرفته و هت‌تریک خودش را برابر سیتی به ثبت برساند. 
روزنامه اسپانیایی El Golazo de Gol در خبری مدعی شده که بنزما پیش از این ضربه پنالتی به این بازیکن برزیلی گفته:« تو (این ضربه را) می‌خواهی؟»
با این حال این مهاجم تصمیم گرفته که به پیشنهاد بنزما برای قرار گرفتن پشت این ضربه پنالتی پاسخ منفی دهد تا در نهایت این بازیکن فرانسوی باشد که مانند بازی رفت در نهایت خونسردی پنالتی را به گل تبدیل کرده و صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان را قطعی کند. 
رئال مادرید حالا باید در فینال این رقابت‌ها در تاریخ هفتم خرداد ماه در ورزشگاه استادو فرانس شهر پاریس به مصاف لیورپول برود.

دیدگاه‌ها