کد خبر : 1823110 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:47 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

تامی آبراهام:

گفته بودم مورینیو رم را متحول می‌کند

مهاجم تیم رم ایتالیا به نقش هواداران و ژوزه مورینیو در پیروزی رم و راهیابی این تیم به فینال لیگ کنفرانس صحبت کرد.

گفته بودم مورینیو رم را متحول می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا پنج‌شنبه شب با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که در یکی از بازی‌ها رم در خانه به دیدار لسترسیتی رفت. در دیدار برگشت رم خیلی زود به گل اول رسید. کرنر پیگرینی در دقیقه ۱۱ را تامی آبراهام وارد دروازه لستر کرد و تیمش را پیش انداخت. 

1708808

در ادامه تلاش بازیکنان لستر برای باز کردن دروازه رم راه به جایی نبرد و این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر رمی ها به پایان رسید تا جالوروسی با مورینیو در یک قدمی کسب قهرمانی بعد از ۱۴ سال قرار گیرند.

تامی آبراهام، ستاره انگلیسی جالوروسی درباره صعود این تیم به فینال لیگ کنفرانس اروپا گفت:« قبل از شروع بازی، هواداران این بازی را برای ما درآوردند. آنقدر شور و شوق هواداران زیاد بود که اعتماد به نفس ما بالا رفت. ما قبل از ورود به استادیوم و در طول زمان گرم کردن صدای آنها را می‌شنیدیم. این برد برای آنها بود. امیدوارم بتوانیم تا آخر پیش برویم و قهرمان شویم. مشخص بود که لستر روی کرنرها مشکل داشت، بنابراین توانستیم از روی یک ضربه کرنر استفاده کنیم و به گل برسیم.»

1700000

 

او درباره گلزنی در این دیدار نیز گفت:« کار من این است که اطراف محوطه جریمه حریف باشم و هر وقت فرصتی را به‌دست می‌آورم از آن استفاده کنم. من تلاش کردم و به گل رسیدیم. خیلی دویدم طوری که در چند دقیقه آخر نمی‌توانستم نفس بکشم. مورینیو به من گفت ادامه بده و من این کار را کردم. می‌توانید این تفاوت را ببینید، همه می‌توانند ببینند. من از همان ابتدا گفتم ممکن است کمی طول بکشد ولی مطمئن باشید رم با مورینیو خیلی از این هم بهتر خواهد شد.»

دیدگاه‌ها