کد خبر : 1823179 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 00:44 | 16.5K بازدید | 5 دیدگاه

مهاجم کره‌ای به رکورد گرت بیل رسید؛

سون قهرمانی لیورپول را نشانه گرفت (عکس)

گل دقیقه 57 سون، تاتنهام را با یک گل از لیورپول پیش انداخت تا شاگردان کلوپ در آستانه از دست دادن امتیازاتی حساس قرار بگیرند.

سون قهرمانی لیورپول را نشانه گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حساس‌ترین بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس در حالی در نیمه اول گلی به‌همراه نداشت که تیر دروازه‌ها دو بار لرزید و هر کدام از دو تیم چند موقعیت خوب دیگر هم داشتند که به گل ختم نشد.

در شروع نیمه دوم تاتنهام بازی را تهاجمی‌تر شروع کرد. این تیم برای گرفتن جای آرسنال در رتبه چهارم، هرچند به‌صورت موقت باید از سد مدعی عنوان قهرمانی لیگ جزیره می‌گذشت که برای ماندن در کورس، نیاز به هر سه امتیاز بازی داشت.

بازی تهاجمی شاگردان کونته در نیمه دوم خیلی زود جواب داد و این تیم در دقیقه 57 روی یک کار تیمی زیبا دروازه لیورپول را باز کرد. هری کین پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی‌که موقعیت شوتزنی و ورود به محوطه جریمه را داشت، ترجیح داد توپ را به سنیون برساند؛ این بازیکن هم درنگ نکرد و با یک پاس در عرض توپ را در دهانه دروازه به سون رساند؛ مهاجم کره‌ای تاتنهام با یک بغل پای آرام این پاس را به گل تبدیل کرد تا سکوت ورزشگاه آنفلید را فرا بگیرد.

 

1711681

 

این گل سون می‌تواند برای لیورپول به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شود چرا که در صورت پایان بازی با همین نتیجه و پیروزی سیتی در بازی فردا، شاگردان پپ خواهند توانست فاصله خود با لیورپول را به چهار امتیاز افزایش بدهند.

ملی‌پوش کره‌ای تاتنهام با گلزنی در این دیدار به اولین بازیکن تاریخ این باشگاه انگلیسی بعد از گرت بیل (21 گل در فصل 13-2012) تبدیل شد که در یک فصل پیش از 20 گل (بدون پنالتی) به ثمر می‌رساند.

 

1711682

دیدگاه‌ها