کد خبر : 1823337 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 20:19 | 36.7K بازدید | 8 دیدگاه

وداع ویژه بایرن با مدافع ملی‌پوش آلمانی (عکس)

پیش از دیدار امروز بایرن مونیخ برابر اشتوتگارت به شکل ویژه‌ای از نیکلاس سوله تقدیر شد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که مشخص شد مذاکرات نیکلاس سوله برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ به بن بست کامل رسیده و او این تیم را ترک خواهد کرد. همچنین بعد از اخباری که به گوش می‌رسید نهایتاً تیم فصل آینده مدافع آلمانی مشخص و این بازیکن رسما به‌عنوان بازیکن جدید دورتموند معرفی شد.

سوله چندی قبل و بعد از دیدار برابر بایر لورکوزن که اتفاقا برای بایرن مونیخ گلزنی هم کرده بود، گفت: "من هیچ کاری جز تشکر نمی‌توانم انجام دهم. من تا آخرین روز همه توانم را برای این باشگاه ارائه خواهم داد. همچنین امیدوارم که با دو جام دیگر اینجا را ترک کنم. این چیزی است که من به آن باور دارم. من همچنین از نحوه کنار آمدن هواداران با تصمیمی که گرفتم تشکر می‌کنم. من عمداً هنوز صحبت نکرده‌ام. ‌هنوز بازیکن بایرن هستم. هنوز دو عنوان بزرگ برای رقابت کردن وجود دارد و من همه چیزم را خواهم داد تا مطمئن شوم دورتموند در این فصل دوم می‌شود."

البته بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و سوله توانست تنها با فتح بوندس‌لیگا آخرین فصل حضور خود در این تیم را پشت سر بگذارد. در همین راستا ستاره آلمانی امشب آخرین بازی خود در آلیانز را برای بایرن مونیخ انجام می‌دهد و به همین خاطر مسئولان باشگاه تقدیر ویژه‌ای از او به‌عمل آوردند.

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ درباره نیکلاس سوله گفت: "نیکلاس سوله در پنج سال حضورش در بایرن، بازیکن مهمی در تیم ما بوده است که تمام عناوین را به‌دست آورده است. او به‌عنوان یک مدافع جوان و جاه‌طلب آمد و به یک برنده سریالی تبدیل شد."

1711899
1711900
1711901

دیدگاه‌ها