کد خبر : 1823395 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:00 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی- رحمتی؛ دیدار به VIP!

سرمربی گل‌گهر سیرجان به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش مقابل آلومینیوم نیست.

قلعه‌نویی- رحمتی؛ دیدار به VIP!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های گل‌گهر و آلومینیوم اراک در شرایطی امشب در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی سیرجان برگزار می‌شود که تقابل امیر قلعه‌نویی و سید مهدی رحمتی، سرمربیان دو تیم که در گذشته به‌عنوان مربی و بازیکن سابقه کار در کنار هم را داشتند، جالب توجه و هیجان‌انگیز خواهد بود.

امیر قلعه‌نویی و سید مهدی رحمتی که در دوران استقلال و به‌ ویژه پس از آن چالش‌های زیادی با هم داشتند و همواره تقابل‌های حساس و پر سر و صدایی برگزار کردند، شاید امشب هم می‌توانستند یک رقابت جذاب دیگر در کنار خط داشته باشند اما این اتفاق نخواهد افتاد.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر سیرجان که در دیدار اخیرشان مقابل فولاد خوزستان یک اخطار دریافت کرد، ۴ کارته شده و به دلیل محرومیت امشب قادر نیست کنار زمین و روی نیمکت تیمش حضور پیدا کند.

خیلی از اهالی فوتبال و به ویژه استقلالی‌ها منتظر بودند تا تقابل و نحوه برخورد قلعه‌نویی و رحمتی با یکدیگر را در بازی امشب گل‌گهر و آلومینیوم ببینند که این اتفاق در کنار زمین نخواهد افتاد؛ مگر آنکه دیدار دو سرمربی در جایگاه شیشه‌ای که سرمربی سیرجانی‌ها از آنجا بازی را نظاره می‌کند، اتفاق بیفتد!

دیدگاه‌ها