کد خبر : 1823432 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:23 | 3.4K بازدید | 1 دیدگاه

اراکی‌ها با یک محروم در سیرجان؛

دفاع هوشمند آلومینیوم مقابل گل‌گهر

مدافع جوان آلومینیوم همانند دیدار اخیرشان امروز هم برابر گل‌گهر در ترکیب قرار می‌گیرد.

دفاع هوشمند آلومینیوم مقابل گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی از ساعت ۲۰ امشب به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود که رامتین سلیمان‌زاده را بخاطر دریافت کارت قرمز مستقیم در دیدار اخیرشان برابر نساجی و محرومیت در اختیار نخواهد داشت تا مثل هفته قبل امیرمحمد هوشمند در خط دفاعی اراکی‌ها قرار بگیرد.

امیرمحمد هوشمند که سال گذشته جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بود و امسال هم در مدت زمان حضورش در میادین نمایش موثری در خط دفاعی تیمش داشته، هفته گذشته به ترکیب اراکی‌ها بازگشت و در روزی که توانستند دروازه‌شان را مقابل نساجی مازندران بسته نگه دارند، نمایش موثری ارائه کرد.

هوشمند در دیدار هفته گذشته مقابل نساجی با یک شوت، ۷۴ پاس با دقت ۹۲درصدی، دو تکل موفق، یک دفع توپ، دو قطع توپ، یک نبرد هوایی موفق و یکبار گرفتن خطا عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت تا امروز هم دوباره مقابل گل‌گهر سیرجان یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش در صورت صلاحدید سید مهدی رحمتی باشد.

سلیمان‌زاده محروم تنها بازیکن غایب آلومینیوم در دیدار مقابل گل‌گهر است ولی اراکی‌ها امیدوار هستند با حضور هوشمند و محمدزاده در خط دفاعی، بتوانند دوباره نمایش خوبی داشته باشند و یک کلین‌شیت دیگر ثبت کنند.

دیدگاه‌ها