کد خبر : 1823519 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 21:30 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

رفسنجان جای مازندران در کرج میزبان بود

نساجی ۰ - مس ۲؛ برد بزرگ بدون آقای گل

مس رفسنجان در یک بازی فنی در کرج توانست با دو گل تیم ساکت الهامی را از پیش رو بردارد و ۴۱ امتیازی شود.

نساجی ۰ - مس ۲؛ برد بزرگ بدون آقای گل

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر نساجی در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان مس رفسنجان بود‌.

در این بازی هواداران مس از شهر رفسنجان با دو دستگاه اتوبوس به کرج آمده بودند، از ابتدا تا انتهای بازی تیم‌شان را مورد تشویق قرار دادند و مس توانست قهرمان جام حذفی را با دو گل شکست دهد.

این بازی در نیمه اول متعادل دنبال می‌شد و دو تیم روی موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای که به دست آوردند نتوانستند دروازه حریف را باز کنند تا بازی در این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد اما در نیمه دوم شاگردان ربیعی برای پیروزی و پس گرفتن رتبه چهارمی خود در جدول، تلاش بیشتری داشتند که در نهایت در دقایق پایانی بازی دو گل به ثمر رساندند.

گل اول بازی در دقیقه ۸۲ توسط امید لطیفی با ضربه سر به ثمر رسید و گل دوم برای مس رفسنجان هنگامی زده شد که علیرضا حقیقی از دروازه خارج شده بود و برای گل زنی تلاش می‌کرد. مس رفسنجان با این نتیجه از مرز چهل امتیاز عبور کرد و با چهل و یک امتیاز فصل خوب خود را ادامه خواهد داد‌.

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ دوشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ساعت ۱۹:۳۰/ ورزشگاه انقلاب کرج/

تیم داوری: عبدالنبی پور خلف، ولی کاوسی، رحیم حاچی پور، وحید زمانی/ناظر: بهرام مهرپیما

ترکیب نساجی مازندران: 
علیرضا حقیقی
حامد شیری 
سعید غلام علی بیگ
محمد قربانی
مهرداد عبدی
مرتضی منصوری (۷۶ احسان قهاری)
حسن نجفی
رضا جعفری (۶۰ مسعود شجاعی)
صابر حردانی (۶۰  کریم اسلامی)
ایوب کلانتری
محمد مهدی نظری (۶۰ امیر مهدی جان ملکی)
سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب مس رفسنجان:
فایز الرشیدی
شاهین توکلی
فرشاد محمدی مهر (۸۵ سید مجید نصیری)
عقيل کعبی
سید مهدی حسینی (۸۵ حسین پور امینی)
مهرداد رضایی
حسن جعفری
میثم تیموری
مجید علیاری
محسن آذرباد
فراز امامعلی (۶۸ امید لطیفی)
سرمربی: محمد ربیعی

کارت زرد 
حامد شیری (۲۵)

حسن نجفی (۶۲)

شرح گل
نساجی صفر - مس رفسنجان یک (دقیقه ۸۲: امید لطیفی): ارسال دقیق حسینی از جناح چپ با ضربه سر عالی امید لطیفی تبدیل به گل شد تا مسی‌ها در دقایق پایانی از حریف جلو بیفتند.

نساجی صفر- مس رفسنجان دو(دقیقه ۴+۹۰د مهرداد رضایی) : اشتباه عبدی در میان زمین باعث شد توپ به مهرداد رضایی برسد که به سمت دروازه نساجی حرکت کرد و در حالی که حقیقی از دروازه خارج شده بود و برای گلزنی تلاش می‌کرد با فاصله زیادی که با دروازه داشت نتواتست کاری کند و شوت رضایی به گل تبدیل شد.


*اتفاق ویژه:
با اینکه نساجی میزبان این بازی در کرج بود اما استقبال هوادارن مس خوب بود و در طول نود دقیقه تیم‌شان را مورد تشویق قرار می‌دادند. هواداران رفسنجانی بعد از بازی برای دقایقی در ورزشگاه انقلاب کرج ماندند و ربیعی را مورد تشویق قرار دادند. جالب اینکه هواداران از او درخواست می‌کردند برای فصل بعد در مس رفسنجان باقی بماند.
بهترین بازیکن: امید لطیفی
امید لطیفی بازیکن جوان تیم مس رفسنجان در دقیقه ۶۸ این دیدار به جای فراز امامعلی در ترکیب قرار گرفت‌. او توانست در چند حمله مس به سمت دروازه نساجی شرکت کند و در نهایت روی ارسال حسینی به درون محوطه جریمه نساجی، با سر به توپ ضربه زد که درون دروازه حقیقی قرار گرفت و باعث شد تیم ربیعی به گل اول خودش برسد. لطیفی در غیاب آقای گل این تیم، گادوین منشا اجازه نداد جای خالی این مهاجم نیجریه‌ای حس شود.

*شرح بازی: 
شروع نیمه اول با چند حمله از سمت تیم نساجی مازندران آغاز شد و در ادامه بازی به تعادل کشیده شد و هر دوتیم موقعیت‌هایی را به روی دروازه‌ها ایجاد کردند‌. در نیمه اول به دلیل خطاهای متعددی که انجام می‌شد، ضربات ایستگاهی زیادی برای هر دو تیم به دست آمد که بازیکنان سعی کردند با ارسال‌های متعدد به گل برسند اما این اتفاق نیفتاد. در اواسط نیمه اول سفید پوشان رفسنجان توانستند چند موقعیت به روی دروازه نساجی ایجاد کنند که در خطرناک‌ترین آن‌ها ضربه سر علیاری روی پاس تیموری به تیرک دروازه نساجی برخورد کرد و حقیقی خوش شانس بود که در این صحنه دروازه‌اش بسته باقی ماند. با نزدیک شدن به پایان نیمه اول بازیکنان نساجی چند حمله را به سمت دروازه مس انجام دادند که در خطرناک‌ترین موقعیت، شوت حردانی با وجود خروج فائزالرشیدی از دروازه، به بیرون رفت تا دو تیم در یک بازی تقریبا متعادل با تساوی بدون گل نیمه اول را به پایان برسانند.

 نیمه دوم نسبت به نیمه اول آرام‌تر آغاز شد و هر دو تیم موقعیت‌هایی نسبتا خطرناک به سمت دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند. در اواسط نیمه دوم، هر دو سرمربی تلاش کردند با انجام چند تعویض نتیجه بازی را تغییر داده و به گل برسند‌. با رسیدن به دقایق پایانی نیمه دوم حملات مس به سمت دروازه نساجی افزایش یافت و در نهایت شاگردان ربیعی توانستند در دقیقه ۸۲ با ضربه سر دقیق امید لطیفی به گل برسند. لطیفی بازیکن تعویضی مس رفسنجان در نیمه دوم بود که در دقیقه ۶۸ به بازی آمد و در کم‌تر از پانزده دقیقه توانست گل اول تیمش را بزند تا تعویض طلایی ربیعی در این بازی باشد. بعد از گل اول حملات نساجی به سمت دروازه‌ مس افزایش یافت و حتی علیرضا حقیقی در ضربات کرنر شرکت می‌کرد تا بتواند به تیمش کمک کند. سنگربان نساجی به دلیل تلاش برای گلزنی دروازه را خالی گذاشته بود و همین کافی بود تا روی اشتباه عبدی، مهرداد رضایی به توپ برسد و شوت از راه دور او به سمت دروازه خالی به گل تبدیل شود تا سفید پوشان رفسنجانی با نتیجه دو بر صفر و کسب سه امتیاز مهم، ورزشگاه انقلاب کرج را ترک کنند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱: ضربه ایستگاهی با فاصله نسبتا زیاد در خارج از محوطه جریمه برای نساجی به دست آمد که شوت حامد شیری با برخورد به دیوار دفاعی برگشت داده شد و درادامه ضربه سر شیری که بی‌ثمر بود.

دقیقه ۳: ارسال فرشاد محمدی مهر روی ضربه ایستگاهی از سمت راست به روی دروازه نساجی ارسال شد که در ادامه با ضربه سر مدافعان برگشت داده شد.

دقیقه ۱۶: پاس خوب کلانتری به جعفری و در ادامه از چند نفر عبور کرد اما شوتش به سمت دروازه با برخورد به مدافعان مس برگشت داده شد و ثمری نداشت.

دقیقه ۱۸: توپ از نقطه کرنر و منطقه چپ توسط آذرباد ارسال شد و در ادامه اولین ضربه سر بازیکنان مس برگشت داده شد و ضربه سر دوم توسط حسینی با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: توپ گیری خوب از نجفی و پاس او برای رضا جعفری که شوت او به راحتی در دستان فائزالرشیدی قرار گرفت که البته آفساید جعفری در این موقعیت خطرناک اعلام شد.

دقیقه ۳۵: پاس خوب تیموری برای علیاری داده شد که در ادامه ضربه سر علیاری به تیرک عمودی دروازه نساجی برخورد کرد و ثمری نداشت.

دقیقه ۵۱: پاس به درون محوطه جریمه توسط تیموری که منصوری با یک قطع توپ به موقع مانع از گل زنی نساجی شد.

دقیقه ۵۲: شوت محکم و خطرناک علیاری به سمت دروازه نساجی با واکنش خوب حقیقی برگشت داده شد.

دقیقه ۵۷: اشتباه منصوری باعث شد توپ به علیاری برسد و شوت خطرناک او با پای چپ در دستان حقیقی قرار گرفت و راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۶۵: پاس در عمق خوب از منصوری ارسال شد اما به اسلامی نرسید و ثمری نداشت.

دقیقه ۶۷: ارسال خوب آذرباد به سمت دروازه نساجی انجام شد که با ضربه سر به موقع منصوری به کرنر رفت.

دقیقه ۷۱: ارسال مسعود شجاعی از روی ضربه ایستگاهی انجام شد که در ادامه با دخالت بازیکنان مس به کرنر رفت.

دقیقه ۷۲: ارسال کلانتری از روی نقطه کرنر فرستاده شد و ضربه سر خطرناک حامد شیری به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸: ارسال از نقطه کرنر توسط کلانتری ارسال شد که با خروج به موقع فائزالرشیدی توپ در دستان او قرار گرفت.

حواشی:

*هواداران مس در این بازی حضور خوبی داشته و تیم‌شان را در کرج تشویق می‌کردند.

*محمد ربیعی با حرص و جوش خاصی نسبت به تصمیمات داور در نیمه اول اعتراض می‌کرد.

*هواداران نساجی که از مازندران خود را کرج رسانده‌اند و پیراهن بزرگ نساجی را هم پهن کرده‌اند.

1712179


*ساکت الهامی در این بازی چهره آرامی نزدیک نیمکت داشت و کمک او لب خط بازیکنان را هدایت می‌کرد.

*محمد انصاری در جایگاه ویژه ورزشگاه انقلاب کرج.

1712183

دیدگاه‌ها