کد خبر : 1823566 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 22:37 | 24.6K بازدید | 1 دیدگاه

اهل اعتراض به داوری نیستم

ربیعی: منشا بعد از مصدومیت یکساعت گریه کرد

سرمربی مس رفسنجان از اتحاد جالب مردم رفسنجان و کرج صحبت می کند.

ربیعی: منشا بعد از مصدومیت یکساعت گریه کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از دیدار با نساجی مازندران گفت: در ابتدا به تیم نساجی و بچه های خودم خدا قوت و خسته نباشید می گویم. قهرمانی نساجی در جام حذفی را به تمام عوامل این تیم تبریک می گویم. در رابطه با بازی، بازی در ۱۵ دقیقه اول در حال ارزیابی بود و ما به مرور توانستیم حملات بیشتری کنیم و یک توپ هم به تیر دروازه زدیم، در انتهای نیمه اول یک موقعیت خیلی خوب را به حریف دادیم اما در ۲۵ دقیقه اول نیمه دوم کاملا مالک توپ بودیم، یکی دو بار هم موقعیت داشتیم که به گل نرسیدیم. بعد از تغییر سیستم نساجی، آن ها مالک بازی شدند و ما هم به همان میزان تغییر سیستم دادیم و گل زدیم. به نظرم بچه ها خوب از فشار کرنر ها و ضربات ایستگاهی نساجی خارج شدند. ما توانستیم ضد حمله و گل بزنیم. بازی خوب و تماشاگر پسندی بود. الان با مس رفسنجان توانستیم مرحله ای را نسبت به سال گذشته جلوتر باشیم. سال گذشته در پایان فصل ۳۹ امتیاز داشتیم و امسال تا اینجا فصل ۴۱ امتیاز داریم، به بچه ها خدا قوت می گویم.
او در مورد اعتراض به داوری در طول بازی ادامه داد: آن هایی که من را می شناسند می دانند خیلی به داوری اعتراض نمی کنم. داور در ثانیه ۳۰ گفت صحبتی نکنید، بعد گفت با شما نبودم و با کمکم بودم. نمی توانم بگویم یک اتفاق عجیبی در بازی افتاد و بازی صحنه های خاصی داشت. با احترام به آقای پورخلف در چند صحنه آن ها نظر دیگر داشتند و من یک نظر دیگر .توپ روی هوا بود و بازیکن ما بلند شد برگردان بزند که کارت زرد داد. من در آن لحظه در ۱۸ قدم حریف از کارت زرد ناراحت شدم. ما منشا را به دلیل مصدومیت نداشتیم و علیاری تک مهاجم ما را ۴ کارته کرد، در بازی با گل گهر مهاجمانمان را نداریم. تمام دوئل های هوایی را ایشان خطا گرفت. من جزو کسانی نیستم که به داوری اعتراض کنم ولی بعضی جاها لازم است.
سرمربی مس در مورد خلا حضور منشا نظرش را اینگونه بیان کرد: در جدول ایجاد موقعیت گل که جدیدا منتشر شده مس رفسنجان در رتبه چهارم بعد از استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار دارد، این نشان می دهد در تیم ما فلسفه بحث تهاجمی برقرار است. در لیگ یک با بادران و مس هم بیشترین تعداد گل زده را داشتیم. این علاقه مندی من به این استایل بازی را نشان می دهد. همه مجموعه ما یک تیم است و کارش را درست نشان می دهد. منشا هم آقای گل و تاثیرگذار است، از نبودش بسیار ناراحت بودم، ارتباط خیلی خوبی با هم داریم. ایشان بعد از مصدومیت یکساعت گریه می کرد. رابطه بچه های ما و منشا دو طرفه است. امروز هم امامعلی علیاری و لطفی کارشان را با تمام وجود انجام دادند، به این بچه ها افتخار می کنم. حق مجید امروز یک گل بود، دو ضربه سر خوب و دو شوت خوب زد. آقای حقیقی روی یکی از شوت ها عکس العمل خوبی داشت، برای همین می گویم روی آن کارت زرد ناراحت شدم.
ربیعی در مورد اکثر بازی هایی که در انقلاب کرج داشتند و نباختند افزود: واقعا اشاره به موقعی بود. اول از هواداران تشکر می کنم که با سه اتوبوس از رفسنجان این مسافت طولانی را آمدند، خدا را شکر نا امیدشان نکردیم. از مردم خوب کرج تشکر می کنم. بیش از ۳۰ سال است در این شهر سکونت دارم و مربیگری را در زمین های خاکی شهر کرج از رده های پایه شروع کردم، مردمش سنگ تمام گذاشتند و به ورزشگاه آمدند. از مردم کرج و رفسنجان که اتحاد خوبی روی سکوها داشتند تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها