کد خبر : 1823582 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 23:37 | 49.1K بازدید | 20 دیدگاه

این همان روحیه جنگندگی است که دوست دارم

مجیدی: هنوز چهار بازی مانده و چیزی تمام نشده

فرهاد مجیدی می‌گوید سبک بازی استقلال برابر شهر خودرو، همان روحیه جنگندگی است که او به آن علاقه دارد.

مجیدی: هنوز چهار بازی مانده و چیزی تمام نشده

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیداری سخت و دشوار توانست به لطف گل دقایق پایانی آرمان رمضانی، برابر شهر خودرو به پیروزی رسیده و سه امتیاز حساس را از آن خودش کند. این برتری، آبی‌پوشان را یک گام دیگر به سمت قهرمانی نزدیک کرد و اکنون آنها یک‌بار دیگر فاصله خود را با پرسپولیس به شش امتیاز رسانده‌اند.

فرهاد مجیدی که با تعویض‌های طلایی خود توانست گره بازی را باز کند، در نشست خبری پس از بازی به‌همراه شهاب هوادار استقلالی که دچار سندرم داون است، در این کنفرانس حضور یافت و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران شد که در زیر می‌خوانیم:

* بازی سخت و پرفشاری بود
همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم، برای تیم ما بازی بسیار سخت و پرفشاری بود. صحبتی که می‌توانم در مورد تیم شهر خودرو بکنم این است که این تیم نسبت به نیم‌فصل اول، فوق‌العاده پیشرفت کرده است. به آقای سیدعباسی تبریک می‌گویم، واقعاً تیمشان در طول ۹۰ دقیقه با نظم بازی کرد. آنها بازی را برای ما بسیار سخت کرده بودند.

* این همان روحیه جنگندگی است که دوست دارم
به بازیکنانم تبریک می‌گویم. این همان روحیه جنگندگی است که دوست دارم تا دقیقه ۹۰ در استقلال ادامه داشته باشد. از بازیکنانم ممنون هستم. آنها می‌توانند امشب بسیار خوشحال باشند اما فردا که برای تمرین ریکاوری می‌آیند، باید تمام تمرکزشان را برای بازی بعدی مقابل تیم فولاد بگذارند.

* هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است
هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و چهار بازی مانده است. برای بازی با فولاد همان‌طور تمرکز می‌کنیم که در بازی‌های قبلی تمرکز کردیم و توانستیم پیروز شویم. امیدوارم که بتوانیم این روند را حفظ کنیم. مجدداً از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا دقیقه ۹۰ تلاش کردند و از هواداران ممنونم که تیم را حمایت کردند.

* از بزرگان تیم تشکر می‌کنم
از بزرگان تیم تشکر می‌کنم که به من خیلی کمک کردند. زمانی که بازی‌ها را بردیم و خوشبختانه که باخت نداشتیم، تنها صحبت من با بازیکنان این بود که مدل استقلال بازی کنند. این همان مدل استقلالی است که تماشاگران تا دقیقه ۹۰ منتظر می‌مانند و منتظر پیروزی تیمشان هستند. سهم عمده مالکیت توپ و جنگندگی تیم و حفظ روحیه را بازیکنان دارند.


* اتلاف وقت حریفان طبیعی است
اتلاف وقت حریفان؟ این مسئله طبیعی است. حالا شما نقاط منفی تیم شهر خودرو را دیدید ولی من نقاط مثبتش را می‌بینم. آنها در فاز دفاعی بسیار با نظم بازی کردند. در طول ۲۶ هفته گذشته، شهر خودرو یکی از منظم‌ترین تیم‌هایی بود که مقابلش بازی کرده بودیم. این پیشرفت نیز به دلیل وجود آقای سیدعباسی است که با این تیم خیلی خوب کارکرده است. به هر شکل طبیعی است و در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد، آنها نیز در زمین حریف بازی می‌کردند و یک امتیاز نیز برایشان خوب بود. مهم این بود که بچه‌های ما تمرکزشان را حفظ کردند و در دقیقه ۹۰ توانستند به پیروزی برسند.

* از فردا کسی حق ندارد به بازی شهر خودرو فکر کند
درگیر نشدن بازیکنان با حواشی مانند پرونده بازیکن گابنی؟ همین الآن در رختکن به بازیکنان گفتم که امشب را می‌توانند بابت برد تیم خوشحال باشند. ولی از فردا دیگر کسی درباره بازی شهر خودرو صحبت نکند. ممکن است در کلاس آنالیز نقاط ضعف و اشتباهاتی که داشتیم یا نقاط قوتمان را به بچه‌ها نشان بدهیم ولی هیچ‌کس حق ندارد درباره این مسئله فکر کند. همه بازیکنان باید تمرکزشان را برای بازی با فولاد بگذارند. چهار بازی آینده ما بسیار سخت است و باید با تمرکز کامل در بازی‌ها حضور داشته باشیم.

* تمام تمرکز ما روی بازی با فولاد است
استراتژی برای بازی‌های آینده؟ از هفته‌های قبل نیز طرز تفکر کادر فنی این بوده است که بازی به بازی پیش برویم. اکنون تمام تمرکز ما برای بازی با فولاد است. کاری هم به نتایج سایر تیم‌ها نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. تمام تمرکزمان را برای بازی آینده می‌گذاریم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

دیدگاه‌ها