کد خبر : 1823624 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10:09 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

21 هفته از آخرین برد فجر می‌گذرد

سرآسیایی و چهار هفته مهلت برای معجزه بقا

21 هفته از آخرین برد فجر در لیگ می‌گذرد و هواداران این تیم هر روز بیشتر نگران بازگشت تیم‌شان به لیگ یک هستند.

سرآسیایی و چهار هفته مهلت برای معجزه بقا

به گزارش "ورزش سه" برخلاف هوادار که فصل نسبتاً خوبی را در اولین سال حضورش در لیگ برتر گذرانده، تیم فجرسپاسی در بازگشت دوباره‌اش به سطح اول فوتبال ایران نتوانسته خاطرات شیرین گذشته را تکرار کند و فجری‌ها از هفته ششم به بعد در جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ حضور داشته‌اند!

آخرین‌بار فجرسپاسی در هفته چهارم مقابل پیکان به پیروزی رسید و بعد از آن نزدیک به 6 ماه است که فجری‌ها نتوانسته‌اند در لیگ برتر طعم پیروزی را بچشند.

1712303


مجتبی سرآسیایی سرمربی جوان فجری‌ها بعد از حضورش در این تیم شیرازی، 2 تساوی و یک شکست را تجربه کرده و هنوز چشم انتظار اولین پیروزی است. چهار مصاف حساس مقابل هوادار، ذوب‌آهن، تراکتور و پرسپولیس پیش‌روی فجری‌هاست و شاگردان سرآسیایی برای بقا در لیگ برتر محکوم به کسب امتیاز در دیدارهای پیش‌رو هستند.

آن‌ها روز گذشته در حضور پرشور هواداران خود در ورزشگاه حافظیه شیراز و در دوئلی 6 امتیازی نتوانستند از امتیاز بازی خانگی بهره ببرند و نفت مسجدسلیمان را شکست بدهند و به تساوی بدون گل رضایت دادند تا با 17 امتیاز کماکان در رده پانزدهم باقی بمانند تا رقابت سختی با نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو برای بقا در لیگ برتر داشته باشند.

1712302

دیدگاه‌ها