کد خبر : 1823652 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:19 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

جوانی که در غیاب منشا خوشحالی گل آماده داشت

یک مهاجم ۲۲ساله جانشین آقای گل در مس (عکس)

مس رفسنجان در شرایطی مقابل نساجی با دو گل به برتری رسید که گادوین منشا را در اختیار نداشت اما یک جوان کار را برای ربیعی در آورد.

یک مهاجم ۲۲ساله جانشین آقای گل در مس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم، نساجی در کرج از مس رفسنجان میزبانی کرد. مس در این بازی گادوین منشا، آقای گل فعلی لیگ را در اختیار نداشت و کار برای شاگردان ربیعی برای رسیدن به دروازه حقیقی گره خورده بود تا اینکه یک بازیکن جوان و باانگیزه دروازه علیرضا حقیقی را فرو ریخت.

امید لطفی که در دقیقه ۶۸ به بازی آمد پانزده دقیقه پس از حضور در زمین با ضربه سر گل زد. این مهاجم ۲۲ ساله که انگیزه زیادی داشت از قبل شادی گل‌ هم آماده کرده بود و با نشان دادن زیرپیراهنش این گل را به مادر خود تقدیم کرد.

لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه در این باره گفت: توانستم در دومین بازی، اولین گلم را بزنم و در نهایت توانستیم سه امتیاز حساس را بگیریم. من آماده بودم و همیشه انگیزه داشتم و از ابتدای فصل منتظر فرصت بودم.  این فرصت به من رسید و از آن استفاده کردم‌.

1712338


لطیفی در مورد اعتماد ربیعی به او در این مسابقه بیان کرد: ایشان به کار کردن با جوان‌ها اعتقاد دارد، اگر محمد آقا به کسی اعتقاد نداشته باشد او را به تیمش نمی‌آورد و زمانی که بازیکنی را جذب می‌کند به او اعتقاد دارد و روی او حساب باز کرده است، من هم یکی از آن بازیکنان بودم. من مهاجم هستم و باید گل‌زنی کنم، انگیزه دارم و منتظر فرصت هستم. انشالله در همه بازی‌ها بتوانم گل‌ بزنم و به تیمم کمک کنم.

نکته مهم در مورد لطیفی این است که با حضور منشا، سلیمانی، امامعلی و علیاری در خط حمله مس، در این مدت فرصت کمتری به او می‌رسید اما با مصدومیت منشا و سلیمانی بالاخره این فرصت مهیا شد تا این جوان ۲۲ ساله خودش را نشان دهد.

با توجه به ادامه‌دار بودن مصدومیت منشا و سلیمانی و همچنین ۴کارته شدن مجید علیاری تنها مهاجمان مس امید لطیفی و فراز امامعلی هستند که لطیفی می‌تواند در دربی کرمان مقابل گل‌گهر از ابتدا به میدان رود و بار دیگر فرصت گلزنی پیدا کند.

1712342

 

1712344


منشا پس از گلزنی لطیفی به تمجید از این مهاجم ۲۲ساله اهوازی پرداخت.

دیدگاه‌ها