کد خبر : 1823660 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:48 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت سایپا مقابل حریف زخم خورده؛

ملوان و 3 امتیازی که از همیشه مهم‌تر است

ملوان بعد از شکست هفته گذشته و از دست دادن صدر، نیاز مبرمی به پیروزی در بازی امروز مقابل سایپا دارد.

ملوان و 3 امتیازی که از همیشه مهم‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، ملوان امروز بیش از هر زمان دیگری طی چند وقت اخیر به پیروزی نیاز دارد. این تیم هفته گذشته مقابل خوشه طلایی ساوه شکست خورد تا با توجه به پیروزی مس کرمان مقابل قشقایی، صدر را بعد از مدت ها از دست بدهد.

شاگردان مازیار زارع که با نتایج بسیار خوب و روند بدون شکست به صدرنشین بلامنازع لیگ یک تبدیل شده بودند، بعد از شکست مقابل پارس در هفته بیست و دوم و دو مساوی متوالی مقابل خیبر و مس، کمی خطر را احساس کردند؛ خطری که با شکست مقابل خوشه طلایی در هفته بیست و هشتم به خوبی خود را نشان داد.

ملوانی ها در حال حاضر با 48 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به مس در رده دوم جدول رده بندی حضور دارند. فاصله 8 امتیازی با تیم سوم و حضور در رده دوم فقط به خاطر تفاضل گل، شرایط ملوان را همچنان برای صعود ایده آل نشان می دهد ولی همین جابجایی صدرنشین هر چند با اختلاف جزئی می تواند تلنگری به جا برای آنها در شش هفته پایانی باشد.

یکی از شش بازی یاد شده امروز در انزلی برگزار می شود و طی آن ملوانی ها باید از سایپا پذیرایی کنند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده بود. نارنجی پوشان اما با توجه به اشتیاق بالای انزلی چی ها به پیروزی در بازی امروز برای تکرار مساوی بازی رفت هم کار سختی خواهند داشت. آنها بعد از استعفای روانخواه انگیزه زیادی برای درخشش دارند و باید دید مقابل ملوان زخم خورده چه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها