کد خبر : 1823670 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 13:25 | 67.4K بازدید | 19 دیدگاه

عکس جالب از لحظه خاص بازی

فرهاد و وریا در یک دیوانگی دو نفره‌!

رابطه بین فرهاد مجیدی و وریا غفوری یکی از عجیب‌ترین روابط بین سرمربیان و کاپیتان‌های تاریخ استقلال است.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در فصل گذشته و پیش از بازی نساجی زمزمه‌هایی مبنی بر اختلاف فرهاد مجیدی و وریا غفوری به گوش می‌رسید انتخاب کاپیتان غفوری برای شادی بعد از گل، پریدن در آغوش سرمربی بود. صحنه‌ای که هواداران آبی را حسابی به وجد آورد و خیال آنها را از رابطه گرم بین  دو رکن کلیدی تیم‌شان راحت کرد.
با شروع فصل جدید وریا همان ارتباط تنگاتنگ را با سرمربی محبوب تیم حفظ کرد تا اینکه یک اختلاف کوچک در تمرین استقلال جرقه تنش بین فرهاد و وریا را زد.
با میانداری باشگاه خیلی زود این اختلاف به پایان رسید تا انگیزه‌های فرهاد برای دیدن جام قهرمانی روی دستان کاپیتان تیمش بیش از پیش او را به سمت موفقیت سوق دهد.
فرهاد که در زمان بازیگری هم یکی از جذاب‌ترین سوژه‌های عکاسان بعد از گل بود دیشب هم بعد از گل برتری تیمش که تقریباً راه قهرمانی را بسیار کوتاه کرد سر از پا نشناخت اما شادی او یک همراه ویژه داشت؛ کاپیتان وریا غفوری.

1712362

بازیکن محبوب هواداران که اتفاقا خود فرهاد هم علاقه خاصی به او دارد جای بهزاد غلامپور را گرفت و در شادی پس از گل مجیدی با او شریک شد. حس‌ و حال دوست‌داشتنی‌ای که بین کاپیتان استقلال و سرمربی‌اش در این لحظات وجود داشت همه استقلالی‌ها را سر کیف می‌آورد. موضوعی که اتفاقا در فضای مجازی خوشحالی مضاعفی را برای هواداران استقلال به دنبال داشت تا آنها که کل مسابقات فصل را به امید محقق شدن آرزوی مجیدی در بالا رفتن جام قهرمانی روی دستان کاپیتان غفوری دنبال کردند از همیشه به دیدن این صحنه خوش بین‌تر شوند.
مجیدی که آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر با حضور او به‌عنوان کاپیتان رقم خورده امیدوار است هفته‌های باقی‌مانده را هم با نتایجی پشت سر بگذارد که وریا اولین کاپیتان استقلال باشد که بعد از او دستش جام قهرمانی را لمس می‌کند مخصوصاً که اگر این جام طلایی رنگ باشد!

دیدگاه‌ها