کد خبر : 1823904 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 21:00 | 16.5K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره نیوکاسل علیه آرسنال؛ به تاتنهام کمک می‌کنم!

کیه‌ران تریپیر، مدافع نیوکاسل می‌گوید تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا به تاتنهام در راستای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

ستاره نیوکاسل علیه آرسنال؛ به تاتنهام کمک می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه صندوق سرمایه گذاری عربستان سعودی به شکل رسمی باشگاه نیوکاسل را خریداری کرد، به نظر می‌رسد که آنها طی سال‌های آینده قصد دارند در قامت مدعی فتح لیگ برتر انگلیس ظاهر شوند. با این حال نیوکاسل با شکست پنج گله برابر منچستر سیتی در بازی هفته گذشته نشان داد که هنوز چقدر با تیم‌های سطح اول فوتبال انگلیس فاصله دارد.

کیه‌ران تریپیر، مدافع انگلیسی نیوکاسل نیز معتقد است که این تیم برای تبدیل شدن به یک مدعی در رقابت‌های لیگ برتر به زمان نیاز دارد. او در این‌باره گفت: "من در منچسترسیتی بودم که آن‌ها اوج گرفتند. من مجبور شدم برای بیشتر بازی کردن از این تیم جدا شوم. شما می‌بینید که منچسترسیتی چگونه این کار را انجام داده است و همه اکنون به نیوکاسل نگاه می‌کنند. همان‌طور که وقتی برای اولین بار به اینجا آمدم گفتم، این یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد، ممکن است پنج یا 6 سال طول بکشد و همه باید صبور باشند، اما آنها در حال برداشتن گام‌های درست هستند و این تنها کاری است که شما می‌توانید انجام دهید."

1712710

نیوکاسل در بازی بعدی خود به مصاف آرسنال خواهد رفت که رقابت بسیار نزدیکی با تاتنهام برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. تریپیر نیز قصد دارد به تیم سابق خود کمک کند و صراحتا این مسئله را عنوان کرده است. مدافع نیوکاسل در این‌باره گفت: "این یک موقعیت بزرگ است، آخرین بازی خانگی فصل. هواداران باورنکردنی بودند. آرسنال برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر می‌جنگد، من می‌خواهم به تاتنهام کمک کنم و سپس به مصاف برنلی برویم. این دو نوع بازی متفاوت است که باید برای آنها آماده باشیم."

دیدگاه‌ها