کد خبر : 1823980 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 13:29 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ 2؛ چوکا و شاهین در یک قدمی صعود

بازی‌های لیگ 2 هفته بیست و سوم در گروه الف و هفته بیست و دوم در گروه ب را پشت سر گذاشت.

لیگ 2؛ چوکا و شاهین در یک قدمی صعود

به گزارش "ورزش سه"، در گروه الف چوکا با عبور از سد تیم تهرانی با نتیجه دو بر یک، 47 امتیازی شد و به حضور خود در صدر جدول ادامه داد. شهرداری بندرعباس جدی‌ترین تعقیب کننده چوکا به‌حساب می‌آید. تیمی که هفته‌های بیشتری به نسبت چوکا صدر جدول را در اختیار داشت. این تیم در هفته اخیر و در یک بازی سخت و نفس گیر با نتیجه 3-2 سپیدورد رشت را شکست داد تا در فاصله دوامتیاز با تیم چوکا باقی بماند. اختلاف 6 امتیازی تیم سوم با شهرداری بندرعباس نشان می‌دهد این تیم به‌همراه چوکا، مدعاین اصلی صعود مستقیم به لیگ یک و مرحله پلی‌آف هستند.

رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور در دو گروه 14 تیمی برگزار می‌شود که در پایان تیم‌های اول به‌همراه برنده تیم‌های دوم به لیگ یک صعود می‌کنند.

در گروه ب شاهین بندرعامری حاشیه امنیت خوبی برای خود ایجاد کرده است. این تیم در هفته اخیر در خانه تیم اترک بجنورد به میدان رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت تا 45 امتیازی شود و با 8 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم به حضور خود در صدر ادامه دهد. مربیگری این تیم بر عهده مهدی کریمیان، بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و سپاهان است. این هفته چهره تیم مدعی صعود به مرحله پلی‌آف تغییر کرد و این‌بار تیم اصفهانی یعنی ون پارس با عبور از خلیج فارس ماهشهر تیم شگفتی ساز جام حذفی مدعی صعود به مرحله پلی‌آف شد. با توجه به نزدیکی امتیازات بین تیم‌های مدعی صعود به مرحله پلی‌آف در گروه ب مدام چهره آنها تغییر می‌کند. نتایج بازی‌ها و جداول دو گروه را مرور می‌کنید:

نتایچ گروه الف – هفته 23 
شهید اورکی اسلامشهر 0 – شهدای رزکان 1 
شهرداری بندرعباس 3 – سپیدرود رشت 2 
شهدای بابلسر 0 – پیام توس خراسان 1 
نفت و گاز گچساران 1 – نیروی زمینی تهران 1 
چوکا تالش 2 – آبی پوشان 1 
بعثت کرمانشاه 1 – شهرداری ماهشهر 1 
شهرداری بم 3 ایرانجوان بوشهر 0

1712853


نتایج گروه ب – هفته 22 
مس نوین کرمان 0 – اسپاد الوند 0 
اترک بجنورد 1 – شاهین بندرعامری 1 
عقاب تهران 0  - پاس همدان 2 
ون پارس 2 – خلیج فارس ماهشهر 1 
شهرداری نوشهر 0 – ایمان سبز شیراز 0 
شهید قندی یزد – نود ارومیه (برگزار نشد!)
فولاد نوین اهواز 3 – گل ریحان 0

1712854

دیدگاه‌ها