کد خبر : 1824143 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 21:45 | 51.3K بازدید | 9 دیدگاه

در رویای جذب سادیو مانه؛

بایرن- لواندوفسکی؛ پای یک ستاره جدید در میان است

علی‌رغم ادعای هربرت هاینر مبنی بر ماندن رابرت لواندوفسکی، بایرن مونیخ برای خرید جانشین او وارد عمل شده است.

بایرن- لواندوفسکی؛ پای یک ستاره جدید در میان است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با تمام توان برای خرید رابرت لواندوفسکی وارد عمل شده، اما مدیران و کادر فنی بایرن مونیخ در هفته های اخیر بارها در مورد ماندن این بازیکن در بوندسلیگا تاکید داشته و قویا خبر جدایی لواندوفسکی را تکذیب کرده اند. امروز هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در این رابطه گفت: رابرت لواندوفسکی تا ژوئن 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و به این قرارداد پایبند خواهد بود."

1713045

اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد بایرن مونیخ برای جذب سادیو مانه، ستاره سنگالی و گلزن لیورپول وارد عمل شده است. مدیران باشگاه اوایل این هفته با مدیر برنامه این بازیکن تماس گرفتند تا علاقه خود را برای جذب ستاره سنگالی اعلام کنند. پس از اینکه لواندوفسکی تصمیم خود برای عدم تمدید قرارداد را به مدیران بایرن مونیخ اعلام کرده، آنها تلاش خود را برای جذب مانه تشدید کرده اند. در واقع اگر لواندوفسکی به قیمت 35 تا 40 میلیون یورو فروخته شود، بایرن می تواند این رقم را برای جذب سادیو مانه پرداخت کند. 

حسن صالح حمیدزیچ هفته گذشته در مایورکا با بیورن بزمر که سال ها مدیر برنامه مانه بوده، ملاقات کرده است. مدیر بایرن از سادیو مانه به عنوان بهترین انتقال تابستانی نام برده و به هر ترتیبی خواهان توافق با این مهاجم گلزن است. یولیان ناگلزمن نیز از این برنامه آگاه شده و البته این همچنان یک خبر محرمانه در داخل باشگاه است. مذاکرات آغاز شده و ممکن است فصل بعد شاهد حضور سادیو مانه در ترکیب باواریایی ها باشیم.

دیدگاه‌ها