کد خبر : 1824173 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 10:11 | 12.3K بازدید | 2 دیدگاه

اتفاق عجیب؛ بازگشت تماشاگران نساجی از میانه‌های راه

تماشاگران تیم نساجی در میانه های راه شهر مسجد سلیمان در حال بازگشت به شهر قائمشهر هستند.

اتفاق عجیب؛ بازگشت تماشاگران نساجی از میانه‌های راه

به گزارش "ورزش سه"، برخی از تماشاگران تیم نساجی با اتوبوس و حتی ماشین های شخصی عازم شهر مسجد سلیمان بودند تا امروز در استادیوم شهید بهنام محمدی تیم محبوب خود را در مصاف با نفت مسجد سلیمان تشویق کنند اما در میانه های راه متوجه شدند این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود و به همین خاطر راه بازگشت به شهر قائمشهر را در پیش گرفتند؛ البته برخی از این تماشاگران که زودتر و با ماشین های شخصی عازم شهر مسجد سلیمان بودند به این شهر رسیدند اما اکنون متوجه شده اند بازی امروز دو تیم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود و راهی برای حضور در استادیوم ندارند.

امروز در خوزستان علاوه بر دیدار نفت مسجد سلیمان برابر نساجی مسابقه فولاد برابر استقلال هم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. این در حالی است که تیم نفت مسجد سلیمان برای بقا در جدول بازی ها تلاش می کند و طبیعتا در بازی با نساجی برای کسب سه امتیاز نیاز به حمایت تماشاگران داشت.

دیدار رفت دو تیم نساجی و نفت مسجد سلیمان هم بدون حضور تماشاگر در استادیوم نقش جهان برگزار شد. در مسابقه ای که تیم نساجی ارایه‌گر بازی تهاجمی بود اما در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت. دیدار برگشت دو تیم هم در شرایطی برگزار می شود که مربیان دو تیم تغییر کرده اند. فراز کمالوند جای خود را به محمود فکری داد و در ادامه رضا مهاجری رهبری تیم را برعهده گرفت و ساکت الهامی هم بعد از بازی با آلومینیوم اراک از نساجی جدا شد و اسماعیل اسماعیلی سرمربی مازنی ها شده است.

دیدگاه‌ها