کد خبر : 1824289 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 20:26 | 52K بازدید | 4 دیدگاه

به امید درخشش در فصل بعد؛

فصل برای سردار با بدشانسی تمام شد

سردار آزمون، ستاره ایرانی لورکوزن در آخرین بازی فصل این تیم دقایق کوتاهی در میدان حضور پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در فصل زمستان امسال و بعد از سپری کردن سال‌هایی طولانی و البته درخشان در ترکیب زنیت روسیه، بالاخره این باشگاه را ترک کرد. البته هفته‌های ابتدایی حضور سردار آزمون در لورکوزن با مصدومیت سپری شد و او در مجموع در فصل جاری فرصت چندانی برای درخشش در تیم جدید خود پیدا نکرد. امروز نیز سردار آزمون در مقابل فرایبورگ دقایق کوتاهی بازی کرده و دو فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

سردار آزمون در دقیقه 84 به جای پاتریک شیک، مهاجم سرشناس لورکوزن وارد میدان شده و در دقیقه 90 فرصت بسیار خوبی در مقابل دروازه فرایبورگ برای زدن گل برتری تیمش داشت، اما ضربه او به مدافع حریف برخورد کرد. در دقیقه 92 موسی دیابی از روی نقطه کرنر ارسال دقیقی روی دروازه فرایبورگ داشته و سردار آزمون این‌بار فاصله‌ای تا زدن گل برتری تیمش نداشت، اما این بار ضربه سر این بازیکن با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد و این فرصت طلایی نیز از دست رفت.

اما در نهایت در دقیقه 97 ازکوئیل پالاسیوس با ضربه‌ای تماشایی از فاصله‌ای قابل توجه توانست دروازه فرایبورگ را باز کند و لورکوزن در آخرین مسابقه فصل موفق شد به برتری دست یابد.

1713235

دیدگاه‌ها