کد خبر : 1824296 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 21:10 | 124.3K بازدید | 34 دیدگاه

جدایی فوق ستاره قطعی شد؛

سلام بر بارسلونا؛ وداع لواندوفسکی با بایرن مونیخ (عکس)

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ مدعی شد دیدار برابر ولفسبورگ، آخرین بازی او برای این باشگاه بوده است.

سلام بر بارسلونا؛ وداع لواندوفسکی با بایرن مونیخ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که چند هفته پیش قهرمانی خود در بوندس‌لیگا را قطعی ساخته بود، امروز و در آخرین مسابقه فصل با نتیجه 2-2 برابر ولفسبورگ در دیداری تشریفاتی متوقف شد. رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در اواخر نیمه اول و روی ارسال توماس مولر موفق شد با ضربه سر دروازه حریف را باز کند، اما این گلزنی نیز برای کسب پیروزی بایرن مونیخ در آخرین مسابقه فصل کافی نبود.

1713258

اما رابرت لواندوفسکی در پایان این دیدار اخبار مربوط به جدایی از بایرن مونیخ را تایید کرد. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه پیش از شروع بازی فاش کرد این ستاره لهستانی درخواست جدایی داده و خود رابرت لواندوفسکی در پایان این خبر را تایید کرد. همچنین این مهاجم 34 ساله در پایان این بازی با هواداران بایرن مونیخ وداع کرد و به نظر جدایی او دیگر قطعی شده است.

رابرت لواندوفسکی در پایان دیدار مقابل ولفسبورگ گفت: "احتمال زیادی دارد که این دیدار، آخرین بازی من با لباس بایرن مونیخ باشد. البته نمی‌توانم این موضوع را به‌طور 100 درصد تایید کنم، اما ممکن است این آخرین بازی من باشد. من و باشگاه می‌خواهیم بهترین راه حل را پیدا کنیم.

می توانم تایید کنم که با حسن صالح حمیدزیچ صحبت کرده و به او اطلاع دادم که تصمیمم گرفته شده و قراردادم را با بایرن مونیخ تمدید نمی کنم. هر دو طرف باید به آینده فکر کنند و ما بهترین راه حل را برای هر دو طرف پیدا کنیم."

1713262
1713259

همچنین رابرت لواندوفسکی با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "از تمام هم‌تیمی‌ها و سرمربی باشگاه برای کل تلاش این گروه در فصل جاری تشکر فراوان دارم. همچنین از همه طرفداران، خانواده و دوستانم برای حمایت‌شان ممنون هستم."

رابرت لواندوفسکی امروز موفق به زدن گل 35 خود در این فصل شده و دوباره جایزه بهترین گلزن فصل بوندس‌لیگا را از آن خود کرد. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد به‌زودی خبر انتقال او به بارسلونا رسمی خواهد شد و از ابتدای فصل شاهد حضور رابرت لواندوفسکی در لالیگا و ترکیب بلوگرانا خواهیم بود.

1713261
1713260

دیدگاه‌ها