کد خبر : 1824377 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 02:27 | 74.5K بازدید | 15 دیدگاه

می‌دانستم امروز مشکل خواهیم داشت

نکونام: گفته بودم اتفاق‌های غیرطبیعی می‌افتد

جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی استقلال انتقادات تندی علیه داور مسابقه به زبان آورد .

نکونام: گفته بودم اتفاق‌های غیرطبیعی می‌افتد

به گزارش "ورزش سه" بخشی از کنفرانس خبری جواد نکونام بعد از شکست مقابل استقلال، به نقد عملکرد محمدحسین زاهدی‌فر تعلق داشت و او به سبک و سیاق خود سعی کرد تا عملکرد داور بوشهری را زیر ذره‌بین ببرد و از او گلایه کند.

سرمربی فولاد با ابراز این‌که عملکرد زاهدی‌فر روی صحنه‌ای در بازی اثرگذار نبوده، توضیح داد: ایشان نه پنالتی برای استقلال گرفت، نه روی صحنه‌ای تاثیرگذار بود ولی بلد بود قضاوت کند؛ یعنی چی؟ یعنی تا ما فشار می‌آوردیم یک خطا می‌گرفت و تیم ما باید برمی‌گشت. حالا خطاهایی برای آنها می‌گرفت! آقای زاهدی‌فر برای ما قضاوت کرده بود و می‌دانستیم امروز مشکل داریم. می‌دانستیم از فضایی که دلمان می‌خواهد نمی‌توانیم خارج شویم.

وی افزود: الان هم این بازی مهم او را گذاشته‌اند؛ پارسال هم یک بازی او را گذاشتند و علی‌رغم اینکه بد قضاوت کردند بردیم. من فوتبال بازی کردم و نمی‌تواند سر من کلاه بگذارد. با سوت بازی را جلو و عقب می‌برد و تنظیم می‌کند. دقیقه 96 به گلر حریف کارت می‌دهد، اصلا خنده دار است. این دیگر قدیمی است؛ یک کار جدید بکنید. دقیقه 96 کارت می‌دهید و بعد یک دقیقه وقت اضافه می‌گیرید.

 

1713410

 

نکونام در ادامه گلایه‌های خود از زاهدی‌فر گفت: 40 ثانیه برای کارت زرد‌ دادن می‌گیرید. هیچی اضافه گرفته نمی‌شود و سر تایم سوت را می‌زنند. برای چی؟ باز هم می‌گویم نه پنالتی گرفت و نه روی کارت زرد و قرمز مشکلی داریم ولی سوت زدن داور را متوجه می‌شوم. با خطاهایی که می‌گرفت و نمی‌گرفت؛ شکل کار ما را به هم ریخت.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به رویارویی‌های تیمش برابر سرخابی‌های پایتخت و عملکرد داوران در آن مسابقه گفت: می‌دانستیم و دیروز هم در کنفرانس گفتم که در مقابل دو تیم پایتخت اتفاقاتی می‌افتد که طبیعی نیست. ما باید با این‌ها هم مبارزه کنیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. می‌توانستیم بازی را ببریم ولی موقعیت‌هایمان را از دست دادیم.

جواد نکونام در تکمیل صحبت‌های تند خود بر علیه عملکرد محمدحسین زاهدی‌فر توضیح داد: داوری ‌به گونه‌ای قضاوت کرد که بازی به سمتی که خودش دوست داشت برود و به ضرر ما بود؛ تا به حال دیده‌اید که جلوی تیم‌های بزرگ به نفع فولاد بگیرند، محال است که به نفع‌مان بگیرند. به ضررمان نگیرند، به نفع‌مان نخواستیم. 50/50 را هم برای حریف بگیرند ولی 70/30 را دیگر برای حریف نگیرند.

دیدگاه‌ها