کد خبر : 1824398 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:52 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: هاورتز و ورنر در لحظات آخر مصدوم شدند

توماس توخل، سرمربی چلسی، درباره علت غیبت دو ستاره خط حمله تیمش برابر لیورپول توضیح داد.

توخل: هاورتز و ورنر در لحظات آخر مصدوم شدند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار فینال جام حذفی انگلیس و در ورزشگاه ومبلی لندن روبروی لیورپول قرار گرفت و با قبول شکست در ضربات پنالتی از رسیدن به جام قهرمانی بازماند. 
این دو تیم پیش از این نیز در فینال جام اتحادیه در ماه فوریه به مصاف هم رفته بودند و در آن بازی هم این لیورپول بود که پس از تساوی بدون گل در وقت‌های قانونی و اضافه بازی، در ضربات پنالتی پیروز میدان شده بود. 
دو بازیکن اصلی آبی‌های لندن شامل کای هاورتز و تیمو ورنر در این بازی غایب بودند و نتوانستند تیم‌شان را برابر شاگردان یورگن کلوپ همراهی کنند و بازیکنانی که جانشین آنها در خط حمله شدند نیز در امر گلزنی موفق نبودند تا کار برای چلسی سخت شد. 

 

1713070


توخل پس از پایان بازی درباره علت غیبت این دو بازیکن به خبرنگاران گفت:« کای هاورتز روز گذشته به دلیل مشکل همسترینگ تمرین نکرد. او احساس می‌کرد که اگر با تیم تمرین کند ممکن است مصدومیتش تشدید شود و به همین دلیل تصمیم گرفت استراحت کند. ما آخرین آزمایش را صبح امروز انجام دادیم اما استفاده از او ممکن نبود. تیمو هم مصدوم شد. او در حین گرم کردن احساس درد داشت و گفت نمی‌تواند بازی کند.»
اتفاق عجیب دیگری که در این بازی رخ داد حضور روبن لوفتوس چیک در زمین بود. او در نیمه اول وقت‌های اضافه جانشین پولشیچ شد و سپس در نیمه دوم جایش را به راس بارکلی داد. 
سرمربی چلسی در این باره اظهار داشت:« این تعویض صرفا برای پنالتی‌ها بود. روبن از نظر آماری سابقه خوبی در پنالتی زدن نداشت اما بارکلی شرایط خوبی داشت. بنابراین این تعویض را برای ضربات پنالتی انجام دادیم.»

دیدگاه‌ها