کد خبر : 1824467 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 15:20 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

با ثبت شش گل و ارسال سه پاس گل؛

تبریزی در حال بازگشت به نسخه ذوب‌آهن

مرتضی تبریزی که با درخشش در ترکیب سبزپوشان اصفهانی در ابتدای لیگ هجدهم به استقلال پیوسته بود، پس از پشت سر گذاشتن چند ماه سخت حالا بار دیگر در حال تبدیل شدن به بازیکنی کلیدی است.

تبریزی در حال بازگشت به نسخه ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه"، دربی کرمان در شرایطی با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان امیرقلعه‌نویی تمام شد که آنها در نیمه اول نمایش ضعیف‌تری نسبت به تیم میزبان داشتند و حمله‌وران مس رفسنجان چندین موقعیت خوب را از دست دادند یا فروزان مانع از گلزنی آنها شد. با شروع نیمه دوم شاهد دو تعویض از امیرقلعه‌نویی سرمربی کارکشته تیم فوتبال گل‌گهر بودیم و با حضور مرتضی تبریزی و فرشید باقری بود که ورق برگشت و آبی‌‍پوشان سیرجانی در پایان موفق شدند سه امتیاز حساس را در رفسنجان به حساب خودشان بزنند و به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کنند.
مرتضی تبریزی در شرایطی از ذوب‌آهن جدا شد و در ابتدای لیگ هجدهم به استقلال پیوست که روزهای فوق‌العاده‌ای را با این تیم و امیرقلعه‌نویی در لیگ برتر و آسیا تجربه کرده بود و با کسب نایب قهرمانی لیگ و صعود از رقابت‌های مرحله گروهی آسیا همراه شده بود.
در استقلال اما هیچ چیز بر طبق خواسته‌های تبریزی پیش نرفت. شرایطی که آبی‌پوشان پایتخت در آن سال تحمل می‌کردند و قهرمانی متوالی رقیب دیرینه سبب شده بود تا بازیکنان تازه وارد به این تیم به شدت تحت فشار باشند و برای تبریزی هم که به عنوان جایگزین تیام جذب شده بود، ماجرا پرفشارتر هم پیش رفت تا این بازیکن که در میانه راه هم با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد، هرگز نتواند توانایی‌هایش در استقلال را به منصه ظهور برساند.

1713567

1713568
با انتخاب گل‌گهر به نظر می‌رسد رفته رفته شرایط برای تبریزی در حال تغییر است. او که از میانه‌های لیگ بیستم به ترکیب آبی‌پوشان سیرجانی پیوست، روزهای سختی را هم در ترکیب این تیم تجربه کرده است، اما در فصل جاری شاهد رشد صعودی این بازیکن بوده ایم و او موفق به ثبت 5 گل در مسابقات لیگ برتر و یک گل در مسابقات جام حذفی شده؛ ضمن اینکه تبریزی سه مرتبه هم نظیر دیدار آخر برابر مس رفسنجان با پاس‌های خود سبب گلزنی تیمش شده است.
تبریزی در مصاف با مس رفسنجان هم زمینه ساز گل دوم تیمش شد و هم با شوتی دیدنی تیرک دروازه مس رفسنجان لرزاند. این روزها حال تبریزی زیر نظر امیرقلعه‌نویی دوباره خوب شده و باید دید این شرایط برای او و گل‌گهر تا چه زمانی و تا چه حدی ادامه خواهد داشت. او قبلا نشان داده توانایی بیشتر از این را هم دارد.

دیدگاه‌ها