کد خبر : 1824545 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 23:20 | 13.3K بازدید | 2 دیدگاه

کیمیش:

لواندوفسکی تا چند هفته قبل از جدایی مطمئن نبود

جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ‌ می‌گوید رابرت لواندوفسکی و این باشگاه باید به دنبال یک راه حل مناسب باشند.

لواندوفسکی تا چند هفته قبل از جدایی مطمئن نبود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز در هفته پایانی رقابت‌های بوندس‌لیگا و در یک دیدار کاملا تشریفاتی مهمان ولفسبورگ بود و نهایتاً با تساوی 2-2 برابر حریف خود متوقف شد؛ یک امتیازی که طعم تلخی برای شاگردان یولیان ناگلزمان داشت چرا که پیش از بازی حسن صالح حمیدزیچ خبر تلخی را به هواداران بایرن داد.

مدیر ورزشی بایرن پیش از دیدار برابر ولفسبورگ درباره لواندوفسکی گفت: "من با لواندوفسکی صحبت کردم و او در این گفت‌و‌گو به من گفت که نمی‌خواهد پیشنهاد ما برای تمدید قرارداد را بپذیرد و دوست دارد باشگاه بایرن مونیخ را ترک کند. او گفت که علاقه دارد تصمیم دیگری بگیرد، اما نگرش و رویکرد ما در مورد آینده این بازیکن تغییر نکرده است. لواندوفسکی تا 30 ژوئن سال 2023 با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد و این یک واقعیت است. من کاری با این مسائل ندارم و موضع ما همیشه روشن بوده است."

همچنین خود لواندوفسکی نیز بعد از بازی دیروز تایید کرد که احتمالاً این آخرین باری بوده که او با لباس بایرن به میدان رفته است. همچنین ستاره لهستانی این مسئله که به حسن صالح حمیدزیچ در خواست جدایی داده هم تایید کرد.

1713220

در همین راستا جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، به وضعیت رابرت لواندوفسکی واکنش نشان داده و می‌گوید: "پیدا کردن جایگزین برای او کار سختی است اما از طرف دیگر وقتی یک بازیکن می‌گوید می‌خواهد جدا شود باشگاه باید کاملاً آماده باشد. من چند هفته پیش از او پرسیدم و او هنوز مطمئن نبود. در پایان این تصمیم لوا است و او و باشگاه باید راه حلی پیدا کنند."

دیدگاه‌ها