کد خبر : 1824560 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 02:09 | 26.4K بازدید | 12 دیدگاه

امباپه: به زودی تصمیم خود را اعلام خواهم کرد

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن مدعی شد به زودی تصمیم خود را برای آینده اعلام می کند.

امباپه: به زودی تصمیم خود را اعلام خواهم کرد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه هنوز قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید نکرده و اخبار حاکی از توافق او با رئال مادرید برای فصل آینده است. اما کیلیان امباپه امشب در مراسم اهدای جوایز بهترین های فصل لیگ فرانسه با سوالاتی در مورد انتخابش بین پاری سن ژرمن و رئال مادرید مواجه شد و البته ترجیح داد پاسخ‌گویی در این رابطه را به آینده موکول کند.

کیلیان امباپه گفت: "سه سال پیش مرتکب اشتباه شده و این مراسم را منحصر به خودم کردم (امباپه سه سال قبل در همین مراسم در مورد تردید در مورد ماندن در پاریس صحبت کرد و همه چیز را تحت الشعاع خودش قرار داد) اینجا نه جایش است و نه زمان مناسب. تصمیم من تقریبا نهایی شده و به زودی و خیلی سریع اعلام می شود. 

1711527

انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن لیگ فرانسه برای سومین بار متوالی برایم فوق العاده باورنکردنی است. باید از همه افرادی که به من رای دادند تشکر کنم. از باشگاه پاری سن ژرمن، از همه هم تیمی هایم، کادر فنی و همه افرادی که پشت صحنه کار می کنند و به ما کمک کردند تا عنوان قهرمانی لیگ را دوباره به دست آوریم، تشکر می کنم. 

فصل سختی بود و ما به کسب دهمین عنوان قهرمانی افتخار می کنیم. امسال بیش از هر زمان دیگری آن حس تحسینی را که بازیکنان بزرگ به دنبالش هستند، احساس کردم. من همیشه می خواهم برنده شوم و هیچ وقت راضی نخواهم شد."

دیدگاه‌ها