کد خبر : 1824687 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 19:51 | 30.7K بازدید | 7 دیدگاه

ساسولو را دست‌کم نگیر؛

حریف چغر و بد‌بدن؛ سد راه قهرمانی میلان؟

میلان در هفته پایانی لیگ ایتالیا و در خانه ساسولو اصلا کار آسانی نخواهد داشت.

حریف چغر و بد‌بدن؛ سد راه قهرمانی میلان؟

به گزارش "ورزش سه"، میلان دیشب با ارائه نمایشی برتر در خانه خود با دو گل از سد آتالانتا گذشت تا برای فتح اسکودتو بعد از یک‌دهه، تنها به یک امتیاز در مسابقه هفته پایانی برابر ساسولو نیاز داشته باشد. قرار گرفتن حریف در رتبه یازدهم باعث شد بسیاری کار میلان را برای کسب عنوان قهرمانی آسان توصیف کنند، ساسولو در این فصل تیمی غیرقابل پیش بینی بوده و نتایج درخشانی در برخی از مقاطع فصل گرفته است. 

1713972

آنها تا امروز و در این فصل میلان، یوونتوس و اینتر را شکست داده و البته از سد رقبایی چون لاتزیو، فیورنتینا و آتالانتا نیز گذشته‌اند. ساسولو در مسابقه رفت برابر همین میلان در سن سیرو با نتیجه 3-1 پیروز شد. اگرچه این روسونری بود که ابتدا از حریف خود پیش افتاده بود، اما ساسولو در ادامه سه بار دروازه صدرنشین فعلی لیگ را باز کرد. البته اینتر نیز با نتیجه 2-0 مقابل ساسولو در سن سیرو شکست خورد و جاکومو راسپادوری و جانلوکا اسکاماکا، دو گزینه تابستانی نراتزوری، باخت مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را رقم زدند.

همچنین در اوایل فصل این تیم با نتیجه 1-2 از سد یوونتوس نیز گذشت تا نشان دهد متخصص غلبه بر نام‌های بزرگ در فوتبال ایتالیا محسوب می‌شود. البته میلان در 15 مسابقه اخیر خود در سری آ شکست ناپذیر بوده، اما ساسولو در طول فصل نشان داده است که هیچ توجهی به فرم و نام تیم حریف ندارد و می‌تواند هر رقیب بزرگی را شکست دهد. پس استفانو پیولی و بازیکنان میلان باید برای هر اتفاقی برابر تیم غیرقابل پیش بینی ساسولو آماده باشند.

دیدگاه‌ها