کد خبر : 1824743 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:33 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

صدرنشینی لیگ یک زوج و فرد شد

دوئل ملوان و مس برای کسب عنوان قهرمانی لیگ یک تا هفته پایانی ادامه خواهد داشت و به نظر می رسد برای شناخت تیم قهرمان باید تا هفته پایانی و سوت پایان مسابقات منتظر بمانیم.

صدرنشینی لیگ یک زوج و فرد شد

به گزارش "ورزش سه"، تساوی ملوان در برابر شمس آذر در قزوین و پیروزی مس در برابر ویستا توربین موجب شد مس و ملوان بار دیگر با یکدیگر هم امتیاز شوند و البته مس به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول ایستاد. هر دو تیم 62 امتیازی هستند و در فاصله 8 امتیازی با تیم سوم جدول در چهار هفته مانده به پایان بازی ها مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بشمار می روند.

البته که ملوان دوست داشت در مصاف با شمس آذر قزوین پیروز شود اما در جریان بازی فرصت های مهمی را برای گلزنی از دست داد تا این چنین ملوانی ها افسوس فرصت های از دست رفته را بخورند. با وجود اینکه از سوی سازمان لیگ اعلام شده بود دیدارهای لیگ برتر و لیگ یک و دیگر لیگ ها به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود این بازی با حضور تماشاگران برگزار شد. حتی انزلی چی ها هم برای تشویق تیم ملوان به استادیوم آمدند و در نیمه دوم تیم خود را تشویق کردند.

1714065


ملوانی ها دراین بازی هر چه زدند به در بسته خورد و البته نباید از درخشش دروازه‌بان تیم شمس آذر قزوین براحتی گذشت. او در شرایطی که تیم در نیمه دوم 10 نفره هم شده بود به همراه خط دفاعی مقاومت خوبی در برابر حملات ملوان داشت و در نهایت موجب شد این بازی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یابد. شمس آذر قزوین با کسب یک امتیاز از جدال با تیم صدرنشین، 38 امتیازی شد و با حضور در رتبه یازدهم جدول از حاشیه امنی برای ماندن در جدول بازی ها برخوردار است.

در هفته های اخیر بارها صدر جدول از سوی ملوان به مس و از سوی مس به ملوان تعارف شد. اکنون و در پایان هفته سی‌ام این تیم مس است که صدر را در اختیار گرفته است و باید منتظر ماند و دید که در هفته سی و یکم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

1714063

دیدگاه‌ها