کد خبر : 1825009 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 17:42 | 31.6K بازدید | 4 دیدگاه

ناامیدی مطلق؛ حذف نام امباپه از سایت PSG (عکس)

نام کیلیان امباپه از فهرست بازیکنان در بخش فروش لباس سایت باشگاه پاری سن ژرمن حذف شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فصل فوتبال در فرانسه تمام شده و حالا بالاخره و بعد از یک سال انتظار، موعد تصمیم گیری برای کیلیان امباپه فرا رسیده است. تلاش های مکرر پاری سن ژرمن در ماه های اخیر برای تمدید قرارداد با این ستاره جوان اثربخش نبوده و فعلا که کیلیان امباپه تمایلی به ماندن نشان نداده است.

این مهاجم گلزن در تابستان سال گذشته نیز علاقه زیادی به انتقال به رئال مادرید داشت، اما در نهایت مدیران باشگاه متمول فرانسوی اجازه خروج را صادر نکرده و با امیدواری نسبت به تمدید قرارداد با کیلیان امباپه، از خیر پیشنهاد 180 میلیون یورویی باشگاه اسپانیایی گذشتند. اما همچنان نظر این بازیکن تغییری نکرده و هر روز اخبار جدیدی در مورد پیشرفت مذاکرات او با رئال مادرید منتشر می‌شود.

اما جالب اینجاست در حال حاضر و در بخش خرید لباس از سایت باشگاه پاری‌سن ژرمن، نام شماره هفت متعلق به کیلیان امباپه خالی بوده و هیچ هواداری نمی‌تواند لباسی منقش به نام این بازیکن را خریداری کند. تمامی شواهد و قرائن حاکی از ناامیدی پاری‌سن ژرمن نسبت به تمدید قرارداد با کیلیان امباپه است، اما همچنان ممکن است در آخرین لحظه اتفاق جدیدی رخ داده و این بازیکن در پاریس باقی بماند.
 

1714455

دیدگاه‌ها