کد خبر : 1825232 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 22:21 | 21.5K بازدید | 1 دیدگاه

رسیدن به آمار ویژه مبعلی، پتروویچ و کاظمیان؛

ستاره گل‌گهر و رکوردشکنی تاریخی در لیگ برتر

وینگر ساروی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با درخشش خود زمینه‌ساز پیروزی شاگردان قلعه‌نویی در خانه بود.

ستاره گل‌گهر و رکوردشکنی تاریخی در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه" سعید صادقی که نقش پررنگی در موفقیت‌های این فصل تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان داشته، امشب در مصاف تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان ستاره زمین  بود و روی هر دو گل شاگردان امیر قلعه‌نویی نقش‌آفرینی داشت.

گل اول گل‌گهر توسط مرتضی تبریزی روی ارسال بلند سعید صادقی به ثمر رسید که بعد از ارسال صادقی، گلر نفتی‌ها ناکام در مهار توپ بود و عبور ارسال وینگر گل‌گهر از دروازه‌بان نفت باعث شد تا تبریزی موفق به گلزنی شود.

1714794

سعید صادقی در دقیقه 20 بار دیگر در نقش گلساز موفق به درخشش شد و روی ارسال زیبای او بود که کی‌روش استنلی گل دوم گل‌گهر را به ثمر رساند تا دومین پاس‌گل هم در مسابقه امشب به نام ستاره گل‌گهر به ثبت برسد.

صادقی با 2 پاس گلی که امشب به ثبت رساند، شمار پاس‌گل‌های خود را در فصل جاری لیگ برتر به عدد 13 رساند؛ در ادوار برگزاری لیگ برتر فوتبال ایران، هیچگاه بازیکنی نتوانسته در لیگ 16 تیمی بیشتر از 12 پاس‌گل بدهد و جواد کاظمیان در لیگ چهارم، ایوان پتروویچ در لیگ ششم و ایمان مبعلی در لیگ چهاردهم توانسته بودند با 12 پاس‌گل فصل را به پایان برسانند.

ستاره ساروی گل‌گهر با درخشش امشب خود توانست از رکورد کاظمیان، پتروویچ و مبعلی بگذرد و رکوردی تازه را در لیگ شانزده تیمی به ثبت برساند.

1714803

حدنصاب رکورد پاس‌گل در یک فصل فوتبال ایران 13 پاس‌گل بوده که در زمان برگزاری لیگ برتر به صورت هجده تیمی به ثبت رسیده است؛ احسان حاج‌صفی در لیگ نهم و محمدرضا خلعتبری در لیگ دوازدهم توانسته بودند با 13 پاس‌گل برترین پاسور فصل شوند که حالا ستاره گل‌گهر 2 هفته فرصت دارد از این رکورد هم عبور کند تا نام خود را در تاریخچه لیگ برتر جاودانه کند.

دیدگاه‌ها