کد خبر : 1825257 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 00:03 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

حق سعید صادقی است که در تیم ملی باشد؛

الهویی: آقای اسکوچیچ لطفا تیم ما را هم ببینید

مربی گل‌گهر سیرجان با دفاع از عملکرد شاگردانش از سرمربی تیم ملی خواست تا توجه ویژه‌ای به بازیکنان گل‌گهر داشته باشد.

الهویی: آقای اسکوچیچ لطفا تیم ما را هم ببینید

به گزارش "ورزش سه" سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بعد از برتری 2 گله تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران سیرجانی پیرامون مسابقه امشب گفت: این برد را به مردم خوب سیرجان و هواداران گل‌گهر تبریک می‌گویم؛ به رسم همیشه این برد را به کارگران شرکت گل‌گهر تقدیم می‌کنیم، امیدواریم این «ما»یی که شکل گرفته بتواند همین‌گونه استوار قدم بردارد و جلو برویم و در فراز و نشیب‌هایی که شکل خواهد گرفت، کنار هم بمانیم تا انشالله آخر فصل بتوانیم نتیجه خوب و جایگاه خوبی را با وجود همه ناملایمتی‌ها که برایمان ایجاد کردند، کسب کنیم.

وی افزود: فکر می‌کنم بازی خوبی برای ما بود و به آنچه می‌خواستیم چه از نظر شکل بازی و چه از نظر نتیجه رسیدیم؛ فارغ از 3 امتیاز و 2 گلی که زدیم، آن‌هم در مقابل نفت مسجدسلیمان که جزو تیم‌های خوب در این چند هفته بوده، موقعیت گلی به حریف ندادیم و بارها توانستیم ساختار دفاعی حریف را باز کنیم و موقعیت‌های خیلی خوبی را ایجاد کردیم و به گلر حریف علی محسن‌زاده تبریک می‌گویم چون 2 سیو خوب از جمله مهار توپ کی‌روش را داشت.

الهویی ادامه داد: در کل نسبت به کیفیت فنی تیم‌مان و تلاشی که می‌کردیم فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتیم؛ آن‌هم در شرایطی که لیگ در مرحله فشرده‌ای است و ما داریم 4 روز به 4 روز بازی می‌کنیم و این خیلی سخت است که بتوانیم به لحاظ جسمانی تیم‌مان را نگه داریم اما خداراشکر بچه‌هایمان خیلی خوب دویدند و پرس کردند و در یک بازی مالکانه توانستند از آن فضاهایی که آقای قلعه‌نویی درباره‌شان صحبت کرده بودند بهره ببرند.

مربی گل‌گهر با درخواست از سرمربی تیم ملی گفت: جا دارد از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی خواهشی کنم، امروز سعید صادقی فکر می‌کنم عملکرد خیلی خوبی داشت و فاصله‌اش در جدول پاس‌گل را با بقیه بازیکنان خیلی زیاد کرد. ما در تیم‌مان چند بازیکن مثل سعید صادقی داریم و فکر می‌کنم وقت آن است که آقای اسکوچیچ به سعید صادقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری و حتی محسن فروزان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

سعید الهویی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: فوتبال دیگر در دو سه باشگاه خلاصه نمی‌شود، این بازیکنان بازیکنانی هستند که عملکرد فوق‌العاده‌ای در این فصل داشتند و فکر می‌کنم تا فاصله باقیمانده تا جام جهانی، بایستی آقای اسکوچیچ باید از این بازیکنان دعوت کند و به آن‌ها فضا بدهد تا کیفیت‌شان را در تیم ملی نشان بدهند. امیدوارم که این نگاه را آقای اسکوچیچ به تیم گل‌گهر و بازیکنان باکیفیتش داشته باشد.

دیدگاه‌ها