کد خبر : 1825374 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 21:09 | 174.7K بازدید | 17 دیدگاه

فریاد زدم ولی کسی صدایم را نشنید

پایان تلخ کنسرت تک نفره مهدی کیانی

مهدی کیانی را در هر نقطه ای از آذربایجان ایران ببینند با لحنی آمیخته از احترام و محبت "حاج مهدی" صدایش می‌کنند و دلیل آن در بازی دیروز مشخص شد.

پایان تلخ کنسرت تک نفره مهدی کیانی

به گزارش ورزش سه ، مهدی کیانی همیشه طبق عادت در بدو ورود به ورزشگاه با هواداران عکس یادگاری می‌گیرد و در نهایت نیز همیشه آخرین نفری‌است که به رختکن می‌رود؛ درحالیکه در این بین بازیکنان را به سمت هواداران برده تا آنها یادشان نرود احترام وظیفه همیشگی‌شان است. 
او یک کاپیتان باتجربه و واقعی است که دیروز چیز جدیدی را از خودش به نمایش گذاشت؛ اگرچه در زمین دویده و خسته به نظر می‌رسید اما با شروع تنش ها او جلوتر از همه مشغول آرام کردن جو و آرام کردن بازیکنان، هم‌تیمی‌ها و تماشاگران بود. او جلوی همه می ایستاد و سپر بلای هر اتفاقی بود تا آرامش به بازی برگردد ولی کسی صدایش را نمی شنید.
او درحالی‌که دور زمین می‌چرخید و بازیکنان را وادار به تشویق تماشاگران و آرام کردن آنها می‌کرد متوجه گیر افتادن سرمربی پرسپولیس در محوطه وی‌ای‌پی شده و خود را وارد گود کرد. کیانی به بالای جایگاه رفت و از هواداران خواست اجازه دهند تا یحیی از پله ها پائین برود. از بزرگ و کوچک خواهش! التماس! و در نهایت قسم داد ولی آنکسی که قرار است نشنود، صدای کاپیتان را هم نمی شنود. پس او خود را سپر یحیی کرد تا سرمربی سابق تراکتور بتواند به رختکن برود. 

1715067
او سپس در سمت دیگری از ورزشگاه میکروفون ورزشگاه را در دست گرفت و با رگ گردن متورمش فریاد زد اجازه دهید بازی برگزار شود ...اما  حال و روز مهدی کیانی بی شباهت به ترانه معروفی از ابراهیم تاتلسیس نبود؛ (فریاد ادیم سسیم دویان اولمادی/ فریاد زدم ولی کسی صدایم را نشنید)

1715068
اتفاقات مشابه به دیروز ورزشگاه یادگار تبریز شاید مشابهانی در دیگر ورزشگاه‌های ایران داشته است اما هرگز کسی چنین دلسوز و فداکار و رفیق نگران دیگران نبوده؛ چه تیم حریف و چه خود تماشاگران که اغلبشان در حکم برادر کوچک کیانی بودند اما فضای عجیب مانع از همراهی با کاپیتان بامعرفت تیمشان شد.
در پاسخ به فریادهای این چهره قدیمی و حالا دوست داشتنی تراکتوری باید گفت: حاج مهدی دمت گرم.

1715070
1715069
1715072
1715071

دیدگاه‌ها