کد خبر : 1825453 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:29 | 15.7K بازدید | 5 دیدگاه

از نظر هر دو تیم، دیگری مقصر جنجال بود؛

سرنوشت نایب قهرمانی لیگ در گرو یک رای

همه در انتظار رای بازی تراکتور – پرسپولیس هستند. به نظر می رسد این رای در اواسط هفته جاری اعلام شود.

سرنوشت نایب قهرمانی لیگ در گرو یک رای

به گزارش "ورزش سه"، پرتماشاگرترین بازی لیگ بیستم و یکم، به جنجالی ترین بازی فصل تبدیل شد. دیدار تراکتور و پرسپولیس در حضور بیش از 60 هزار نفر هوادار در نیمه دوم به جنجال کشیده و ناتمام ماند.
داور بازی با توجه به بالا رفتن تشنج روی سکوها و درگیری هایی که بین اعضای دو تیم از شروع بازی به وجود آمده و رفته رفته به جاهای باریک کشیده می شد، توپ را برداشته و با اعلام ناتمام ماندن بازی راهی رختکن شد.

ساعاتی پس از بازی هر دو باشگاه بیانیه هایی صادر و با مقصر دانستن دیگری، از ارسال مستندات خود به فدراسیون فوتبال خبر دادند؛ مستنداتی که قرار است کمیته انضباطی پس از بررسی آنها، در مورد سرنوشت این بازی ناتمام تصمیم گیری کند. این در حالی است که امروز خبر شکایت تراکتوری ها از سعید آقایی و امید عالیشاه به مراجع قضایی هم منتشر شد که در نوع خود جالب توجه بود. بازار توئیت ها و بیانیه ها نیز همچنان داغ است.

بررسی مستندات ارائه شده توسط دو باشگاه از امروز در کمیته انضباطی شروع شده است. رای این کمیته در سرنوشت جدول رده بندی لیگ برتر تاثیر زیادی دارد. در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات، سپاهان با یک بازی بیشتر از پرسپولیس سبقت گرفته و شاگردان یحیی امیدوارند شرایط به گونه ای رقم بخورد که به جبران این فاصله بیانجامد. جایگاه تراکتور در جدول اما به گونه ای است که رای فقط از نظر حیثیتی می تواند برایش اهمیت داشته باشد. شاگردان ساغلام با 25 امتیاز سیزدهم هستند و با تیم بالاتر و پایین تر از خود به ترتیب 7 و 5 امتیاز فاصله دارند.

دیدگاه‌ها