کد خبر : 1825550 | 01 خرداد 1401 ساعت 02:02 | 63.3K بازدید | 3 دیدگاه

وداع دی‌ماریا از PSG با گلزنی و گریه (عکس)

وینگر آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن در آخرین حضورش در این تیم لحظاتی تلخ و شیرین را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه" آنخل دی‌ماریا ستاره چپ‌پای پاریسی‌ها در حالی که در بازی با متز نمایشی درخشان داشت، با چشمان اشک‌بارش بعد از اینکه برای آخرین بار پیام‌آور شادی در پارک د پرنس شده بود، صحنه‌هایی احساسی را برای هواداران باشگاه رقم زد. 

او بعد از اینکه دو پاس گل به نامش ثبت شده بود، در دقیقه ۶۵ بازی روی ریباند شوت مسی موفق شد دروازه تقریبا خالی متز را باز کند تا خداحافظی‌اش از این تیم بیش از پیش باشکوه شود.
دی‌ماریا که هفت‌سال پیش در انتقالی هنگفت از منچستر یونایتد به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته بود، در این مدت افتخارات پرشماری را با باشگاه پاریسی به دست آورده بود و فاصله‌ای تا فتح چمپیونزلیگ هم نداشت که به واسطه بایرنی‌ها دستش از این عنوان با لباس پاریس کوتاه ماند. اما او در این هفت سال آنچنان به تیم و هوادارانش وابسته شده بود که بعد از گلزنی در آخرین بازی اختیارش را از دست داد و به پهنای صورت اشک ریخت.
دیماریا ده دقیقه بعد از گلزنی در این بازی جای خودش را به آندر هررا داد تا برای همیشه دوران حضورش در این تیم به پایان برسد. بدون شک تصاویر اشک‌ریختن‌ او بعد از گل پنجم تیمش در کنار تونل بدرقه هم‌تیمی‌هایش هنگام تعویض او یکی از ماندگارترین فریم‌های زندگی ورزشی دی‌ماریا بود که امشب رقم خورد‌.

 

1715361
1715362
1715363
1715364

دیدگاه‌ها