کد خبر : 1825687 | 01 خرداد 1401 ساعت 22:32 | 11.8K بازدید | 5 دیدگاه

هندرسون: ناامیدم، اما به لیورپول افتخار می‌کنم

جوردن هندرسون، کاپیتان باتجربه لیورپول از دست رفتن عنوان قهرمانی در لیگ برتر را ناامیدکننده توصیف کرد.

هندرسون: ناامیدم، اما به لیورپول افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در دیداری دشوار و با زدن دو گل در دقایق پایانی، در نهایت 1-3 در خانه خود از سد ولورهمپتون گذشت. اما در استادیوم اتحاد منچسترسیتی نیز که در عرض پنج دقیقه شکست 0-2 را با پیروزی عوض کرده و به دراماتیک ترین شکل ممکن جام قهرمانی را از آن خود کرد. جوردن هندرسون، کاپیتان انگلیسی لیورپول به سیتی بابت این قهرمانی تبریک گفت و اعتراف کرد آنها در مسابقه امروز استرس داشته اند. 

1715646

جوردن هندرسون گفت: "بعدازظهر سختی برای ما رقم خورد. ما خوب بازی نکردیم و شرایط وقتی که از ولوز عقب افتادیم، هرگز آسان نبود. امروز البته کمی استرس هم داشتیم، اما در نهایت راهی برای کسب پیروزی پیدا کردیم. به منچسترسیتی بابت کسب عنوان قهرمانی تبریک می گویم. من به بازیکنان لیورپول واقعا افتخار می کنم، ما هفته آینده یک بازی دیگر داریم و به مسیر خود ادامه می دهیم. ما به خودمان باور داشته و امروز نیز فرصتی برای کسب عنوان قهرمانی پیدا کردیم، اما متأسفانه این پیروزی نیز برای رسیدن به عنوان کافی نبود. ما در تمام فصل و درست تا آخرین روز با تمام توان در ترکیب لیورپول به میدان رفتیم. 

با توجه به واکنش و تشویق های هواداران دو تیم، متوجه اتفاقاتی که در استادیوم های دیگر رخ می داد، می شدیم. ما با تمام انرژی خود در میدان حاضر شدیم و حالا ناامید هستیم، زیرا در گذشته نیز در موقعیت مشابهی قرار گرفته بودیم."

دیدگاه‌ها