کد خبر : 1826252 | 05 خرداد 1401 ساعت 01:31 | 29.7K بازدید | 10 دیدگاه

رم ۱-۰ فاینورد؛ کلکسیون آقای خاص تکمیل شد

رم با پیروزی ۱-۰ مقابل فاینورد قهرمان رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا شد.

رم ۱-۰ فاینورد؛ کلکسیون آقای خاص تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو در دیداری نه‌چندان جذاب موفق شدند با تک گل نیکولو زانیولو، فاینورد را از پیش رو بردارند تا این مربی باتجربه برای پنجمین بار قهرمانی در رقابت‌های اروپایی را جشن بگیرد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه داشت و اولین اتفاق مهم بازی در دقیقه 15 رخ داد و هنریک میخیتاریان به دلیل مصدومیت جای خود را به سرجیو اولیویرا داد.
حملات دو تیم ادامه داشت اما به موقعیت خاصی منجر نمی شد تا اینکه در دقیقه 32، رمی ها روی اولین موقعیت جدی بازی به گل رسیدند. روی ارسال خوب جانلوکا مانچینی به پشت مدافعان فاینورد بود که زانیولو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه هوشمندانه، بیلو را مغلوب کرد.

1716572

بعد از این گل بازیکنان رم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 41 چیزی نمانده بود که فاینورد به گل تساوی برسد ولی شوت خطرناک کوکجو را روی پاتریسیو به هر شکل ممکن مهار کرد.
در دقایق پایانی این نیمه بازیکنان فاینورد برای زدن گل تساوی پیش کشیدند اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و رمی ها با برتری 1-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را فاینورد بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که خیلی زود به گل تساوی برسند اما ضربه مانچینی روی اشتباه کوجکو که نزدیک بود وارد دروازه خودی شود، به تیر برخورد کرد و ضربه تیل روی توپ برگشتی هم توسط روی پاتریسیو برگشت داده شد.
سه دقیقه بعد، روی پاس خوب آرسنس، این مالاسیا بود که صاحب موقعیت شد و می توانست با یک شوت دیدنی دروازه رم را باز کند اما پاتریسیو با واکنشی دیدنی دروازه تیمش را بسته نگه داشت.
در دقیقه 52 تامی آبراهام که صاحب یک موقعیت خوب شده بود، توسط مدافع حریف سرنگون شد اما داور اجازه داد تا کار دنبال شود.
در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه‌ای داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند اما هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار حملات فاینورد برای زدن گل تساوی بیشتر می شد. در دقیقه 81 دسرس بعد از عبور از اسپیناتزولا، می توانست دروازه را باز کند اما اسمالینگ با حضور به موقع، مانع گلزنی او شد.
در حالی که بازیکنان فاینورد سخت به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، چیزی نمانده بود که پلگرینی در دقیقه86 گل دوم رم را به ثمر برساند اما بیلو با واکنشی عالی تیمش را در بازی نگه داشت.
دردقایق پایانی بازیکنان فاینورد تلاش زیادی برای زدن گل تساوی و کشاندن بازی به وقت های اضافی انجام دادند اما حضور چند عنصر تهاجمی از جمله علیرضا جهانبخش تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی با برتری 1-0 جالوروسی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها