کد خبر : 1826309 | 05 خرداد 1401 ساعت 12:58 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

کم تجربگی بازیکنان بارها به ما ضربه زده است

رنجبری: جدایی چند بازیکن در نیم فصل خودزنی بود

مهاجم پیکان می گوید تیمش از کم تجربگی بازیکنان ضربه خورد و در بسیاری از بازی ها در دقایق پایانی گل خورده است.

رنجبری: جدایی چند بازیکن در نیم فصل خودزنی بود

به گزارش "ورزش سه"، پیکان به عنوان یکی از جوان ترین تیم های لیگ برتر روز گذشته مقابل آلومینیوم در اراک در شرایطی که یک بر صفر عقب بود، موفق شد گل تساوی را بزند و با دست پر این شهر را ترک کند. تک گل پیکان را در این مسابقه پیمان رنجبری مهاجم باتجربه خودروسازان به ثمر رساند که در جریان بازی نیز عملکرد خوبی داشت.
رنجبری درباره شرایط بازی دیروز به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود؛ چون آلومینیوم فوتبال بازی می کرد و سبک بازی اش ضد فوتبال نبود. آنها مثل ما دنبال پاس دادن و فوتبال بودند و فکر می کنم تساوی نتیجه عادلانه ای بود که رقم خورد.
او درباره اینکه مهدی رحمتی اعلام کرده بازیکنان پیکان وقت تلف می کردند، تاکید کرد: آخر فصل است و این حرف ها یک مساله طبیعی محسوب می شود. واقعیت این است که بازی های لیگ فرسایشی شده و اگر مصدومیتی در جریان بازی پیش می آید، عمدی در آن نیست. بازیکنان ما جوان هستند و تیم ما نیز یکی از ارزان ترین تیم های لیگ است. از طرفی برای بازی دیروز چند بازیکن مصدوم داشتیم. فکر می کنم کلا 17، 18 بازیکن بیشتر نداریم و شاید به خاطر فشار است که در چند صحنه بازیکنان ما مصدوم شدند و روی زمین افتادند. کادرفنی ما اصلا اهل این مسائل نیست و هرگز نمی توان گفت چنین اتفاقاتی افتاده است.
رنجبری درباره بحث هایی که پیرامون قضاوت بازی وجود دارد، گفت: مسائلی بود که داوران باید نظر بدهند. 
مهاجم پیکان در مورد گلی که زد، بیان کرد: در آن صحنه من به تیتو پاس دادم و او هم شوت زد و در ریباند من گل زدم. خداراشکر که بازی را به تساوی کشاندم و برای تیمم مثمرثمر واقع شدم.

1716689


رنجبری درباره اینکه مجتبی حسینی اعلام کرده تیمش برای چندمین بار گل بچگانه دریافت کرده، افزود: واقعا ایشان راست می گوید؛ در یک سری از بازی ها از دقیقه ۸۰ به بعد گل بدی خیلی خوردیم. شاید چون تیم ما جوان است و تجربه ندارد در خیلی از بازی ها مساوی کردیم یا مساوی بود و در دقایق پایانی گل دریافت کردیم. واقعا این موضوع تیم ما را اذیت می‌کند.
بازیکن پیکان در مورد اینکه تیمشان جوانترین تیم لیگ برتر است، گفت: بیشتر بازیکنان ما زیر 23 سال هستند و حتی چند بازیکن دهه هشتادی در ترکیب خود داریم. خوبی‌اش این است آقای حسینی خیلی راحت به بازیکن جوان بازی می دهد و بدی‌اش این است گاهی اوقات از کم‌ تجربگی ضرر دیدیم.
رنجبری در مورد رتبه نهمی گفت: فصل را خیلی خوب شروع کردیم و خیلی کار ها می توانستیم بکنیم و به نظرم ما خودزنی کردیم. ۵,۶ یار ما نیم فصل جدا شد که کادرفنی نمی‌خواست جدا شوند. دو یار خوب گرفتیم ولی نتوانستیم بیشتر از دو نفر بگیریم و همه این ها باعث شد نیم فصل دوم نتایج دلخواه را نگیریم. خودتان می‌دانید در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شود و تیمها در پی این هستند امتیاز ندهند. می شد کار های بهتری انجام داد و حتی سهمیه گرفت ولی متاسفانه انجام نشد.
رنجبری در مورد دیدار با مس رفسنجان افزود: آقای ربیعی مربی من بوده و به نظرم یکی از مربیان خوب لیگ است و در فاز هجومی خیلی برنامه دارد. برعکس آن ها ما در فاز دفاعی خیلی برنامه داریم و چون بچه ها جوان هستند خیلی می دوند و پرس شدید می کنیم. به نظرم بازی خیلی خوبی می شود و امیدوارم هر تیمی بهتر بود پیروز شود.

1716690

دیدگاه‌ها