کد خبر : 1826352 | 05 خرداد 1401 ساعت 17:29 | 40.3K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت فخرالدینی با یک تجربه جدید(عکس)

مدافع راست آلومینیوم پس از غیبت مقابل استقلال دوباره برای تیمش برابر پیکان به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در حالی دیروز به تساوی یک بر یک مقابل پیکان دست یافت که میلاد فخرالدینی، مدافع راست این فصل ایرالکو پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت در دیدار هفته گذشته برابر استقلال و تیم سابق خود، دوباره برای اراکی‌ها بازی کرد و نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشت.

این مدافع راست که دو هفته قبل در دیدار خانگی آلومینیوم مقابل صنعت نفت آبادان بازی درخشانی داشت و یک گل تماشایی از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، در همان مسابقه یک کارت زرد دریافت کرد تا از بازی با استقلال محروم شود ولی او در دیدار برابر پیکان دوباره بازگشت موفقی در استادیوم خانگی اراکی‌ها داشت.

1716738

فخرالدینی که امسال دو گل مقابل سپاهان و صنعت نفت به ثمر رسانده و غیر از روزهای محرومیت، همواره در ترکیب آلومینیوم قرار گرفته، دیروز هم برابر پیکان به میدان رفت و  ۲۸ پاس صحیح، یک پاس کلیدی، دو بار گرفتن خطا، یک نبرد هوایی موفق و پنج سانتر خطرناک داشت تا در شرایط خوبی این دیدار را به پایان ببرد.

مدافع سابق استقلال دیروز مثل همیشه با نظر سیدمهدی رحمتی در پست دفاع راست به‌کار گرفته شد، اما در دقیقه ۷۶ و پس از تعویض اسماعیل شریفات، یک خط جلوتر رفت و به‌عنوان وینگر راست بازی کرد و حضورش در این پست موجب شد دو حمله خطرناک به‌وجود بیاورند.

دیدگاه‌ها