کد خبر : 1826376 | 06 خرداد 1401 ساعت 09:32 | 18.4K بازدید | 7 دیدگاه

همه روند هوادار در سال اول را تحسین می‌کنند

روزی‌طلب: در یادگار تبریز به عنایتی بی دلیل فحش دادند!

سپهر روزی طلب هافبک دفاعی هوادار می‌گوید تیمش روند خوبی را در این فصل طی کرده و با تمام قوا برای بازی با گل‌گهر به زمین خواهد رفت تا رتبه‌‌شان را در جدول بهتر کند.

روزی‌طلب: در یادگار تبریز به عنایتی بی دلیل فحش دادند!

به گزارش "ورزش سه"، روزی طلب ابتدا درباره عملکرد هوادار در این فصل و بازی‌های اخیر گفت: روند ما برای سال اول حضور در لیگ برتر، روند بسیار خوبی بود؛ جزو برترین خطوط دفاعی لیگ هستیم و در حال حاضر برای رتبه تک رقمی می‌جنگیم. در چند بازی خوب بازی کردیم اما از زمانی که تیم بالا آمده بچه‌ها مقداری بی‌انگیزه شدند.

او در خصوص کم انگیزه شدن بازیکنان هوادار در بازی‌های اخیر گفت: روال بازی‌ها به صورتی پیش می‌روند که عقب می‌افتد، جا به جا می‌شود و طولانی شده است ولی روند ما بسیار خوب بوده و فکر می‌کنم برای سال اول همگی آن را تحسین می‌کنند.

او درباره بازی لغو شده با گل‌گهر بیان کرد: به ما گفته بودند بازی برگزار می‌شود، ما به هتل رفتیم و بعد فهمیدیم لغو شده؛ گفتند فردا صددرصد برگزار می‌شود که متاسفانه کنسل شد و روز یک شنبه برگزار خواهد شد. در بازی مقابل گل‌گهر با تمام قوا بازی خواهیم کرد و سعی می‌کنیم نتیجه بسیار خوبی بگیریم تا رتبه‌ ما در جدول بهتر از الان شود. در نیم فصل اول تیم ما مقداری کم تجربه بود اما الان خداراشکر تیم ما جا افتاده است و همگی حساب ویژه‌ای روی آن بازی می‌کنند.

هافبک هوادار درباره شرایط مالی و مدیریتی هوادار افزود: از نظر شرایط مالی یک پرداختی داشتند و با صحبت‌هایی که بزرگ‌ترهای تیم و آقا رضا با مالک داشتند قرار شده است در چند هفته باقی مانده با بازیکنان تسویه حساب کنند و انشاالله برای سال بعد بدهی‌ای نداشته باشند.

روزی طلب درخصوص ادامه همراهی با هوادار در فصل بعد گفت: من ۳ سال است که در این تیم حضور دارم و از قدیمی‌ها هستم و اگر سال بعد کادر فنی من را بخواهند در خدمت آن‌ها هستم و اگر نخواهند که این اتفاق نخواهد افتاد. قرارداد من در آخر فصل به اتمام می‌رسد، جوانی‌ام را برای این تیم گذاشتم. تیم خودمان است و به حدی برای این تیم حرص و جوش خورده‌ایم که فکر نمی‌کنم برای زندگی خودمان خورده باشیم. با تمام سختی‌هایی که وجود داشت اما تیم ما یک گروه خوبی دارد که از ابتدا به صورت رفاقتی با هم شروع و پیشرفت کردیم، نتیجه‌ گرفتیم، در سختی‌ها پشت هم بودیم و باز هم این روند را ادامه می‌دهیم.

روزی طلب درخصوص جو استادیوم یادگار تبریز و کامبکی که از تراکتور خوردند گفت: ما، مدیریت و کادر فنی تا الان هیچ صحبتی درباره داوری نکردیم اما داور آن بازی خوب کار نکرد؛ من قضاوت‌های بسیار خوبی از ایشان دیده بودم، فوتبالیست‌ها هم روزهای خوب و بد دارند اما کارشناسان هم گفتند که آن بازی روز خوب آقای ناظمی نبود و این اتفاق مقداری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. من تبریزی هستم؛ آنها تماشاگران بسیار فهیمی دارند اما مدتی است که در استادیوم نبودند و فکر می‌کنم فشار روی آن‌ها زیاد است. به ما کاری نداشتند اما به مربی‌مان در بازی بی‌احترامی کردند و باعث شد تمام مجموعه هوادار از این اتفاق ناراحت شویم چون آن‌ها بی‌دلیل به بزرگ‌تر و مربی تیم ما بی‌احترامی کردند. ما آن‌جا ضد فوتبال بازی نکردیم، درست است که تیم تراکتور شرایط بسیار سختی داشت و برای بقا می‌جنگید ولی ما بدون حاشیه فوتبال بازی کردیم. به آن‌ها بابت برد تبریک می‌گویم اما یک سری فحاشی‌های بی‌دلیل به مربی‌مان کردند و  ما فقط از این بابت ناراحت شدیم.

روزی طلب در پایان افزود: انشالله برنامه ریزی مدیریت خوب باشد و آقا رضا بماند. تیم‌ ما خروجی زیادی ندارد و امیدواریم چند بازیکن بگیریم تا سال بعد رتبه بهتری از امسال کسب کنیم و انشالله سال بعد هم تیم‌مان همین روند را ادامه دهد و بتوانیم نتیجه بسیار خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها