کد خبر : 1826483 | 07 خرداد 1401 ساعت 09:20 | 18.6K بازدید | 8 دیدگاه

لائوتارو مارتینز:

حرف‌های امباپه درباره آمریکای جنوبی منصفانه نبود

صحبت‌های کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، درباره کشورهای آمریکای جنوبی چندان به مذاق لائوتارو مارتینز خوش نیامده است.

حرف‌های امباپه درباره آمریکای جنوبی منصفانه نبود

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به زمان برگزاری رقابت‌های جام جهانی بسیاری از بازیکنان حاضر در این مسابقات پیش بینی‌های خودشان را درباره آن مطرح می‌کنند. 
امباپه که موفق شد به همراه تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی 2018 روسیه شود، توجه بسیاری را با اظهاراتی که درباره شانس تیم‌های ملی آرژانتین و برزیل در جام جهانی 2022 مطرح کرد به خود جلب کرد. 
این بازیکن فرانسوی به تی ان تی اسپورت برزیل گفت:« آرژانتین بازی‌های چندان با کیفیتی برای رسیدن به جام جهانی ارائه نکرد. فوتبال آمریکای جنوبی به اندازه اروپا پیشرفته نیست. به همین دلیل اروپایی‌ها در چند جام جهانی اخیر قهرمان شده‌اند. 

 

1707361


این موضوع واکنش لائوتارو مارتینز را به همراه داشت. او در گفتگو با TyC اسپورت اظهار داشت:« اکثر کسانی که روبروی ما قرار دارند در اروپا هستند و هر روز و هر جلسه تمرینی برابر آنها قرار می‌گیریم. به همین دلیل می‌گویم که ما احساس خوبی داریم و روی ایده‌هایی کار می‌کنیم که مربی از ما می‌خواهد. ما از تمریناتی که داریم و کارهایی که در زمین انجام می‌دهیم خوشحال و راضی هستیم.»
این ستاره میلان با اشاره به اظهاراتی که از سوی امباپه مطرح شده اضافه کرد:« من دیدم که او چه حرف‌هایی زد اما آرژانتین و برزیل بازیکنان بسیار باکیفیت و با استعدادی دارند. برزیل هم مانند ماست و بیشترین تعداد بازیکنانش در اروپا حضور دارند. فکر می‌کنم مطرح کردن چنین صحبت‌هایی درباره این دو کشور و فوتبال آمریکای جنوبی بسیار غیرمنصفانه بوده است.»

دیدگاه‌ها